Aşık olduğun kız erkeği zayıflamış eskisi gibi fit görsen vücudu zaten iyi olsa hata eskisinden daha da güzel olsa olmuşsa ne düşünürsün:)?
2,5 kilo vermiş oldum:dd
tüm yiyecek 🥑 herşeyi değiştirdim ve artık sağlıklı beslenen birisi oldum hehe 🤭
Aşık olduğun kız erkeği zayıflamış eskisi gibi fit görsen vücudu zaten iyi olsa hata eskisinden daha da güzel olsa olmuşsa ne düşünürsün:)?
2,5 kilo vermiş oldum:dd
tüm yiyecek 🥑 herşeyi değiştirdim ve artık sağlıklı beslenen birisi oldum hehe 🤭
Cevap
8Cevap
ben onu görünüş için sevmem kalbi için severim
Buna benzer fiziksel değişimler iyi hissettirir insana
2,5 çok bir kilo değil belki ama daha iyi 😌 hissediyorum şimdi:) ve düşününce hepsi yok olur giderse ne olacak bakalım 🤔. Havalara uçacağım kesin (:
Bu dönemde kilo verip bunu istikrarlı hale getirmek çok zor. Kendini çok daha iyi hissedeceğin kilolara inersin inşallah.
Hoşuma gider ya onun güzel Görünmesi beni mutlu eder
Merci:)
Kendine bakıyor ve kenfininonemsiyor diye senirim ha kilo olunca tam tersidir demiyorum
Anladım ama sağol 🙏 yorum için
Umarım doğru anlamışsındır 😅 sağlıklı kilo kaybı ile biraz bilgi birikimim var istersen yardımcı olabilir bu teklifimde tamamen dostanedir.☺️
Karılar sadece 1.80 üstü erkeklere aşık olurlar sizin için anca boy boy boy
Alakası yok inan
Yalan söylemiyorum artık ona bakmıyorum bile yoluma bakıyorum haha
Dün göz göze geldik arkamı bile dönmedim…
Bilmeden yorma kendini hahah 😬
Evet boyu çok uzun ama hayalime uymadı kendisi. Bu konuyu da lütfen açma bir daha
Lütfen bana yorum yapma artık sıkılıyorum
Hiç bir şey i biniyorsun. Lütfen artık yoluna bak kardeşim
bilmiyorsun
Amacın ne senin söyler misin
Kaşar olan kim kardeşim?
Ne yapmışım ben? Benden ne istiyorsun kardeşim
Senin benle derdin nedir
Hesap açıyorsun iki de bir beni rahatsız ediyorsun
Oki anladım ama ben boya felan bakmıyorum. Hayalim 160 cm inşallah 🙏
ilerde inşallah boyuma göre sevgili istiyorum
ben sana yazmicam
Niye yalan 🤥 söyleyim allahım ya bela mısın sen 😥
hay bana musallat olma artık!
duvarla yazış ya:( off 😥 ciddi ciddi sıkıldım senden:/
Engelliyorum
Öyle birisi değilim
Vücudu önemli güzel leşmişse üzülürüm kaçırcçdıgıma
öyle 🥹😅
Yok teşekkür
Onun için sevinirim
Ben zayiflasa hosuma gitmezdi mesela
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, 29 yaşında diyetisyen kızıl bir minnoşum, hoş geldin kuzum 😍🧡
Senin adına aşırı mutlu oldum, 2.5 kilo az değil, büyük başarı 😍 Hele ki beslenme düzenini komple sağlıklıya çevirmiş olman müthiş bir özgüven patlaması getirir 💪 Karşındaki kişi de seni büyük ihtimalle daha enerjik, daha ışıl ışıl ve kendine güvenen biri olarak görür, bu da çok çekici gelir 😉 Sen kendini iyi hissettikçe, o zaten farkını görecek canım ✨
Takıldığın bir şey olursa her zaman yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, buradayım 🥦💚