Geçmişte beni zorbalayan kişiyle aynı iş yerinde çalışıyorum, bu tetiklenme ve korku ile nasıl başa çıkarım 😔?

Ortaokul zamanlarında beni zorbalı kilomdan dolayı sürekli sınıfta çıkar bağırırdı şişko Dana onun yüzünden psikolojik tedavi gördüm ve yemek bozukluğu hastalığım çıktı liseyi doğru düzgün okumadim aynı lisedeyiz diye her karşılaştığım da aynı şeyleri yaptı açığa aldım liseyi zayıfladım değiştim üniversite okudum iş yerinde çalışıyorum şu an ikimiz de aynı iş yerindeyiz o beni tanımadı ben tanıdım ama onu her gördüğüm de tetikleniyorum korkuyorum

Geçmişte beni zorbalayan kişiyle aynı iş yerinde çalışıyorum, bu tetiklenme ve korku ile nasıl başa çıkarım 😔?
Cevapla