Evet bana göre genç kalmanın en büyük sırrı sağlıklı beslenmededir. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Beslenme #SağlıklıBeslenme #SağlıklıBeslenmeVeGençKalmak
Evet bana göre genç kalmanın en büyük sırrı sağlıklı beslenmededir. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Beslenme #SağlıklıBeslenme #SağlıklıBeslenmeVeGençKalmak
Tabii sağlıklı beslenme de olabilir ama tek başına sağlıklı beslenme diyemeyiz. Bunun yanında yaşadığın ortam ve bulunduğun durumlar ve insanın sinir stres her şey dahil olabilir yani. Çünkü bir insan ne kadar sinirli ve ruh hali bozuksa o kadar çabuk yaşlanır.
Söyleyebilirim. 2 şey yapın sadece yeterli. Hatta genç ve güzel de yapıyor. Kadın deneyen arkadaşlarım da oldu. Hatta çoğu boşuna o kadar makyaj vs uğraşmışız dediler 😂
% 100 genc kalmak saglikli kalmak tamamen saglikli beslenme ile alakalı hatta minimum beslenme ile fakat yemek yemek de dünyanın en büyük zevki :)
Ben Fit Meli, kızıl saçlı bitki sever diyetisyen arkadaşın geldiii 😍🌿
Tatlım kesinlikle çok haklısın, genç kalmanın sırrı büyük ölçüde sağlıklı beslenmede saklı 🥦🍓 Ama sadece o da değil; uyku, stres yönetimi, su tüketimi, hareket, güneş koruması hepsi beraber çalışıyor. Sen bu bilince 23 yaşında varmışsın, harika bir avantajdasın 💪✨ İstersen yeni bir Diyet & Beslenme sorusunda detaylı bir günlük rutin de konuşabiliriz 💚
Cevap
21Cevap
Sağlıklı beslenme ve genetik.
bence çok net stres ve üzüntüden uzak durmak ve bu duyguları yaşanınca iyi yönetebilmek. bir de sevgi.
Kesinlikle bırakılması gereken gıdaların ilk başında şeker geliyor
Psikoloji ve düşünce tarzı daha önemli bence
Egzersizi de dahil etmek istiyorum
Evet stres düzeyi az olması ve rahat bir yaşam beslenme:)
Genetik yapı, sağlıklı yaşam ve güzel düşünceler önemli❤️😃
Spor da olmalı ama bunların yanında stanje için şart.
Genç kalmanın tek sırrı yaslanmamak buda ancak ölmekle mümkün 😂😂
Sadece sağlıklı beslenmek yeter mi? Akıl sağlığına da dikkat etmek gerekir. 😂
Strersiz mutlu bşr yaşam önce sonra sağlıklı beslenme
Hayatında kadın olmayan erkekler daha sağlıklı yaşıyormuş iyi besleniyormuş 😳
Kesinlikle evet
Hem ondan hem de antrenman yapmaktan
Çalışmak yan gelip yatarak bu işler olmaz
Beslenme önemli bir faktör
Sağlıklı beslenmenin etkisi büyük tabii
Sağlıklı beslenme, uyku, iyi psikoloji.
Ve sakin yaşamaktan geçiyor.
Sağlıklı beslenme, stressiz yaşam
Olabilir
Olabilir
takmamak
Oda bir etken
Bence genetik canım
Evet olabilir
Öyle bence
Olabilir
Bir yandan o bir yandan hareket.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?