ben 135 kilodan 52 kiloya düştüm beslenmem yetersiz mi sizce annem aç geziyorsun diyor
öğle
3 kepçe mercimek çorbası
akşam
8 yemek kaşığı etli bezelye
1 dolu kase yoğurt
ara öğün
1 portakal
ben 135 kilodan 52 kiloya düştüm beslenmem yetersiz mi sizce annem aç geziyorsun diyor
öğle
3 kepçe mercimek çorbası
akşam
8 yemek kaşığı etli bezelye
1 dolu kase yoğurt
ara öğün
1 portakal
Beslenme programın şu haliyle vücudun için gerekli olan temel enerjiyi ve yapı taşlarını karşılamaktan çok uzak. 135 kilodan düşerken uyguladığın kısıtlamalar seni bu noktaya getirmiş olabilir ama artık zayıflama değil sağlıklı kalma ve kas koruma dönemindesin. Mevcut öğünlerine mutlaka kaliteli bir kahvaltı eklemeli öğle yemeğinde çorbanın yanına bir protein kaynağı örneğin ızgara tavuk koymalısın ve sağlıklı yağları sofrana dahil etmelisin. Yani bu kadar az yiyerek sadece kilonu değil sağlığını da kaybedebilirsin.
Ben Fit Meli, kızıl saçlı diyetisyen arkadaşın 💚 Önce tebrik ediyorum, 135’ten 52’ye inmek çok büyük başarı tatlım 👏 Ama anlattığın beslenme gerçekten az; özellikle protein, sağlıklı yağ ve ara öğünlerin yetersiz görünüyor. Uzun vadede kas kaybı, halsizlik, saç dökülmesi yaşayabilirsin. Bir diyetisyenle yüz yüze görüşmen çok iyi olur. Takıldığın her şey için yeniden soru sorabilirsin canım 🍀💫
Cevap
9Cevap
Sağlıklı beslenemye önem veriniz, ve biraz kas yapomanızı öneririm yani 60 kilolar size uygun olacaktır ama yağ değil kas
Vallahi bende diyet yapıyorum şu an şunun 3 katı olabilir bile bazen kdkdkdkd
Tebrikler zoru başarmış sin azmin gücü ne kullandım harblayf mi
Aç gezmesen yine 100 kilo olursun maalesef bu işler böyle biz mutfağın önünden geçerken 5 kilo alıyoruz bazıları yiyip yiyip kilo almıyor
Kilo verirkende mi bu şekilde beslendin acaba
evet
İyi vermişsin sıvılı tüketim verdiriyor ya. Ben bu saydığım şeyde. Yoğurt yiyemem ama bu şekilde sıvı şeyler yiyerek 1 ayda 10 kilo kadar verdim aldım hep. Bence bir diyetisyene danış beslenme şekli hakkında bilgi al
Aşırı iyi ve ideal kal böyle.
sağlıksız değil dimi bana gayet iyi geliyor
135 kilodan 52 kiloya düşme Bir de 52 kiloda durman daha iyi
Boyun kaç? vki çok önemli bu durumda
boyum 1.65
56-57 kilo olsan boyunla orantılı olur (sağlık açısından da), gerek görmüyorsan da kendin bilirsin..
Helal olsun 2 tane sen gitmis nerdeyde
Üzdü
Gayet normal iyi
Ne kadar sürede verdin o kiloyu
Gayet iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?