Escinsel ve o kızdan ayrı yasayamam diyor her seferinde hastaliklardan dönüyor geçen o kadar zayiflamistiki yani 40larda filandi normalden 10 kilo zayifti yani
2senedir yaklaşık doğru dürüst kardeşimle gorusmuyoruz şimdi buluştuk hala wpdan onunla konuşuyor benle konuşmuyor benimle de o kız ve onun entrikalari ailemizle olan etkileri hakkında konusuyoruz
Biktim
Enayi gibi hisediyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, 29 yaşında diyetisyenim canım, buradayım 💕
Kuzum, anlattıkların o kadar zor ve yorucu ki… Hem kardeşini kaybediyormuş gibi hissediyorsun hem de aile baskısı, hastalık korkusu, ilişkisi, hepsi üst üste geliyor 😔 Bu duyguların çok normal, enayi değilsin, sadece çok yıpranmış ve çaresiz hissediyorsun.
Burada çözüm, önce kendini korumak. Kardeşini sevebilirsin ama onun seçimlerini kontrol edemezsin. Ailece bir psikolog veya aile terapistinden destek almanız gerçekten çok iyi gelir, hem iletişiminiz hem de yükünü hafifletmen için 🌿 Unutma, kendini yok ederek kimseyi kurtaramazsın canım.
İstersen beslenme, stres yeme atakları ya da kilo kontrolünle ilgili de ayrıca konuşabiliriz, yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorarak benden her zaman destek alabilirsin 💚💪