Ben bu gün diyete sadık kalmayı düşünmüyorum bu gün de diyeti bozmak hakkım diye düşünüyorum. Peki ya siz diyete sadık kalacak mısınız?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Diyet #YeniYıldaDiyetYapmak
Ben bu gün diyete sadık kalmayı düşünmüyorum bu gün de diyeti bozmak hakkım diye düşünüyorum. Peki ya siz diyete sadık kalacak mısınız?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Diyet #YeniYıldaDiyetYapmak
Ben açıkçası diyet yapmıyorum. Kısıtlayıcı diyetlerin bana çok sürdürülebilir gelmediğini düşünüyorum. Onun yerine ne yediğimin farkında olmaya, abartmamaya ve dengeyi korumaya çalışıyorum. Bugün de bozmak ya da “sadık kalmak” gibi bir durum yok benim için; canım ne istiyorsa ama ölçüsünde yiyorum.
3 haftadır bu günü bekliyorum aynen ben de bozdum şu anda birazcık yiyorum akşama da çerez cips onlardan atıştıracağım. Ödül günüm bugün özellikle bugünü bekledim zaten. Arada bir de olsun canım bu da hakkımız değil mi.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Ya güzelim atın ölümü arpadan olsun demiş atalarımız, o yüzden salla gitsin diyeti, bende iki gün diyet yapmaya çalışıyorum bakıyorum beyin dönüyor üçüncü gün sallıyorum))
Valla son 4 aydır psikolojik olarak spordan uzağım ne spor nede beslenme olarak önüme ne gelirse yapıyorum. Gün sonunda yine kiloyu veriyorum.
Ben Fit Meli, kızlar bana Fit Meliş de der 💚 Tatlım, bugün 31 Aralık, kış, yılın son günü 🥳 Böyle günlerde diyeti biraz esnetmek bence de hakkın. Ama “bozdum, yandım bittim” kafasına da girme sakın 😉 Keyifle ye, porsiyonu abartma, ertesi gün hafif beslenip bol su ve yürüyüşle telafi edersin. Desteğe ihtiyaç duyarsan yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin canım 💫
Cevap
10Cevap
Hayır bozmam
Diyeti bozamam sonu fena oluyor midem küçülmüş herhalde acillik oluyorum her anlamda dokunuyor az öz hepsinden çeşit dinlenerek her zamanki gibi dinleyip yiyip içicem 🥳🧚♀️
Önce diyete girmem gerek
Diyet dedigin acikana kadar surer😁
Bozdum gitti ya aman be
Diyetimi bozdum
Benim ki hep bozuk.
Aaaa hiç bozar mıyım 😂😂
Diyette değilim ki 😊
Diyette değilim zaten
Hiç diyet yapmadım
Diyet yapmıyorum 😬
Saçma buluyorum diyetleri
Sadık kalıyorum
ay 47 kiloyum napicam daha
Diyet yapmayanlardanım
Sâdığım
Hiç yapmadım
diyet yapmayiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?