Bugün yediğimiz gıdalar gerçekten güvenli mi, yoksa fark etmeden kendimize zarar mı veriyoruz?

Ben açıkçası artık markete gidince her ürünün arkasını okuyorum ve kafam karışıyor. Katkı maddeleri, koruyucular, renklendiriciler… Hangisi gerçekten zararlı, hangisi değil net olarak kimse söyleyemiyor. Bir yandan denetimler var ama diğer yandan her gün yeni bir gıda skandalı duyuyoruz.

Bence hepimizin aklında aynı soru var:
“Biz gerçekten sağlıklı mı besleniyoruz, yoksa sadece öyle olduğuna mı inanıyoruz?”

Siz ne düşünüyorsunuz? Gerçekten güvende miyiz, yoksa her gün farkında olmadan risk mi alıyoruz?
Bugün yediğimiz gıdalar gerçekten güvenli mi, yoksa fark etmeden kendimize zarar mı veriyoruz?
Güncellemeler
7 ay
Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek, 🥳💖❤️😎
Bugün yediğimiz gıdalar gerçekten güvenli mi, yoksa fark etmeden kendimize zarar mı veriyoruz?
Cevapla