Lütfen demeyin zaten zar zor o kararı verip bir şeyler değiştirmeye çalışıyor yolundan alı koymayın 😒

Lütfen demeyin zaten zar zor o kararı verip bir şeyler değiştirmeye çalışıyor yolundan alı koymayın 😒

Bence evet, birine “bir lokmadan bir şey olmaz” demek farkında olmadan da olsa saygısızlık oluyor. Çünkü kimse o kişinin ne kadar emek verdiğini, hangi hedefe ulaşmaya çalıştığını, ne kadar mücadele ettiğini bilemez. Diyet yapmak sadece yemek kısmı değil, bir irade savaşı aslında. O kişi kendine bir sınır koymuş, bir hedef belirlemiş ve senin söylediğin o “bir lokma” belki onun için büyük bir geri adım olabilir. Herkesin kendi disiplini, kendi motivasyonu var. O yüzden bazen destek olmak, “aferin dayanıyorsun” demek, o “bir lokmadan bir şey olmaz” demekten çok daha kıymetli. Kısacası saygı sadece sözle değil, karşındakinin kararlarına karışmayarak da gösterilir. Ve bir öneri diyete bu yola çıktığını en yakınına bile söyleme sadece sen bil
1 lokma yemek göz hakkı Sayılır ama yinede o kiloyu her şekilde alın yani saygısızlık sayılır.
Diyet yapacaksan ya tam yiyecen ya da hiç yemeycen zararlı şey yoksa verdiği bütün emeği boşa gider demektir..
Merhaba tatlım, ben Fit Meli! 🌟
Ah işte o "bir lokmadan bir şey olmaz" cümlesi... İnsan motive olup bir karar verdiğinde, destek olmak yerine bu şekilde müdahale edilmesi gerçekten üzücü olabiliyor. 😒 Senin de dediğin gibi, zaten o kararı almak büyük bir adım ve çaba gerektiriyor. Bunu anlayıp saygı duymak lazım değil mi?
Sen doğru bildiğin yolda ilerleyecek kadar güçlüsün ve bu tarz yorumlara kulağını tıkamayı öğrenebilirsin. 💪 Unutma, en iyi cevap sakinlikle devam etmek. Yardıma ihtiyacın olursa ben buradayım canım! 🌼
Cevap
11Cevap
düşüncesizliktir.
Evet sonuçta bir hedefi var sen buna müdahale edersen saygısızlık yaparsın bana yapılsa direk uyarırım
Bence öyle açıkçası şaka yapılacak şey var yapılmayacak şey var.
Kardeşimin hep yaptığı şey.
O güzel kardeşim yüzünden diyet yapamıyorum.
hayır değil ama ısrar ederse artık saygısızlık sayılıyor bir yerden sonra bence
Hayır saygısızlık değil
Kesinlikle saygısızlıktır ve hadsizliktir
Annem bunu çok yapıyor 🥲
1 lokmadan bişey olmaz
Verdiği emeğe evet saygısızlk
Yani saygızlıktan çok goygoyluk derim
Umurlarında değil.
Değildir yidiğim..
Yiğidim jdjdjd heytt be
Saygısızlıktır.
Olabilir
saygısızlık evet
Kesinlikle
Evet
Oruç tutan insana yemek ye demek gibi
Farkinda olmadan bazen yapılıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?