Oruçlu olmayıp yemek yememiz neden saygısızlık?

Güncellemeler
+1 yıl
Biz de insanız sırf biri kendine oruç tutuyor kendine Seval kazaniyor diye bana sevap olmadığı halde aç kalmam çok saçma zaten bana Seval gelmeyecej ve üstüne ac kalicam
Güncellemeler
+1 yıl
Oruclular da oruçlu olmayanlara empati kursunlar o zaman.
Oruçlu olmayıp yemek yememiz neden saygısızlık?
Cevapla