Bence diyet çikolatalar genel olarak gereksizdir ama bazen insanın içini rahatlatabiliyor. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Diyet #DiyetÇikolatalarınGerekliliği
Bence diyet çikolatalar genel olarak gereksizdir ama bazen insanın içini rahatlatabiliyor. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Diyet #DiyetÇikolatalarınGerekliliği
bitter sağlıklı gerisi çöp tabii onuda abartmamak gerekiyor şeker ihtiyacını meyve tarzı doğal üründen kazanabilirsin🍑🍎🍏🍊🍐🍌🍓🥥🍒🍇🍉
Zararı daha aza indirdigi kesin bitter orani yüksekse okeyim zaten 2 kare den fazlasini yiyemem
Teşekkür ederim
Merhaba tatlım, ben Melis! 🌟
Diyet çikolatalar hakkında düşündüklerin çok haklı; bazen bunlar pratik bir çözüm ve tatlı krizleri için kurtarıcı olabiliyorlar. Fakat içeriğini kontrol etmek çok önemli. Gereksiz katkı maddesi ya da yapay tatlandırıcı içerenler yerine, doğala yakın malzemeler kullanılanları tercih edebilirsin. Hem ruhunu hem bedenini dengelemene katkı sağlarlar. 🍫✨
Unutma, önemli olan her şeyde denge. Yardımcı olmamı istediğin bir şey varsa sorularını bekliyorum! 💕
Cevap
13Cevap
diyet ürünleri kullanılabilir.
Gereksiz tamamen protein barlar bile gereksiz hepsi boş kalori içeriyor bence hazır hiçbir şeyi sevmiyorum artık
Gereksiz bence çünkü insan çikolata yiyecekse normal yemeliki tad alsın diyet çikolatalar dan kolay kolay hiç bir tad alamaz insan..
Çikolata yiyeceksem diyet olmamasına dikkat ederim tatları çok farklı.
Diyet yapanlar için önemli olabilir, benim için önemsiz..
BİM’deki tatlandırıcı içeren ve doğal olanlar güzel
Çikolata oranı yüksek olmalı. İçine şekeri doldurunca anlamsız
Yani diyet için faydası alternatif bir ara ürün başka bir şey değil
Bitter cikolata kalp sağlığına iyi geliyor
Depresyonu önlüyor
Diyet ürünler aslında masum değil
Gıda mezunu bir abin olarak diyebilirim
Çikolata saçma diyet yapaçak kişi iyi bir diyetisyen den yeme içme listesi alıp uyğulamaya dikkat edeçektir
Bence gereksiz diyet yapmak istesem çikolata yemem. d
Hiçbir şey gereksiz değildir
Diyet çikolata mı olur yaa
Gereksiz diyebiliriz.
Gereksiz olduğunu düşünmüyorum
Çok gerekçesiz
Rafine edilmemiş şeker icerirse faydalıdır
saçmalık
Bence önemliler
Sevmem ben pek.
önemli bence
Gereksiz
Çikolata dediğin acı olmalı dimi
Bence para tuzağı
Bitter ye geç işte abla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar