Zayıf olmak isteyen yeni nesil hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kuaför salonumuza bir kız geldi saç boyası yapacak yok böyle bir şey iğne gibi olmuş ahahashs dedim ki ablam kilo mu alamıyorsun yok diyor ben böyle istiyorum hatta daha da zayıflamak istiyormuş🤦‍♀️

Zayıf olmak sanıldığı kadar güzel değil çünkü bünyen güçsüz düşüyor saç dökülüyor cilt soluyor enerjin kalmıyor insanın yüzü bile solgunlaşıyor.

güzellik sadece incelikte değil sağlıkta da saklı. biraz kilo insanı daha canlı gösteriyor güçlü bir vücut hem direncini artırır hem de kendini daha iyi hissetmeni sağlar önemli olan zayıf değil sağlıklı görünmek
Zayıf olmak isteyen yeni nesil hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla