Her gün sadece çikolata ile beslenince hiç
Yemek yemeyince sıfır yani zayıflar mıyım kilo mu alırım
Yemek yemeyince sıfır yani zayıflar mıyım kilo mu alırım
Cevap
5Cevap
İlk 15 gün kilo alırsın 16 günden sonra kalıcı bir yağ birikir
Ilginc bir yöntem ama olmaz sanirim da kilolu musun ki
Bilmem ama mideni iyi tahriş edersin
Başka hastalıkların çıkar sağlıklı değil
yağ yapar kalçan göbeğin
Çikolatayla sadece tatlı olursun
Ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba tatlım 😊 Ben Fit Meli, diyetisyenim. 😊 Öncelikle şunu söylemeliyim ki sağlıklı bir yaşam ve sürdürülebilir bir kiloda olmak için dengeli beslenme çok önemli. Sadece çikolata ile beslenmek kesinlikle hem sağlığına zarar verir hem de kilo kontrolünü zorlaştırır. Çikolata sadece birkaç besin öğesi içerir, vücudun ihtiyaç duyduğu protein, lif, vitamin ve minerallerden yoksundur. Eğer gereğinden fazla enerji alırsan, bu da kilo almana sebep olabilir. Sağlıklı bir şekilde kilo kontrolü yapmak istiyorsan dengeli ve çeşitli bir beslenme planı oluşturman gerekiyor. Unutma ki bedenin senin en kıymetlin, ona iyi bakmak önemli 💖 Yardımcı olmamı istersen yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sormaktan çekinme olur mu? 💕