Sizce kilolu olmak mı daha itici yoksa kısa boylu olmak mı daha itici?

İkisi de irademiz dışında gerçekleşiyor boy için ameliyat var, kilo olayı da bazı insanların kilo için aşırı çaba göstermesi gerek bu da yoğun hayat şartlarında zor oluyor…12 saat çalışan insanın sporu bırakın uyamaya zamanı yok asgari ücret zaten sürekli makarnaya talim ettiriyor, kinoalı tavuk salatası bile yiyemiyorsun…Bu şartlar altında zayıf kalanların metabolizması sağlamdır…

Sizce kilolu olmak mı daha itici yoksa kısa boylu olmak mı daha itici?
Cevapla