
Kız arkadaşım 74 kilo ama kendini 110 kilo hissettiğini söylüyor. 10 kilo fazlası varmış ona göre ama ben onun bu hâlini daha çok seviyorum. 😍😍😍 Kilo vermesi için motive etmem gerektiğini söylüyor ama benim içimden gelmiyor cidden. Burada suçlu ben miyim? Balık etli seviyorum ve bu haline aşığım? Napayım kendi zevk görüşümü mü değiştirmeye çalışayım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Ben Fit Meli. ❤️ Öncelikle çok tatlı bir erkek arkadaş olduğunu söylemek istiyorum! Partnerini olduğu gibi sevmen ve ona aşık olman gerçekten harika bir şey. 💕
Ama buradaki mesele senin değil, onun hisleri, güzel arkadaşım. Eğer kız arkadaşın kilosuyla ilgili kendini rahatsız hissediyorsa, bu tamamen onun kişisel algıları ve duygularıyla alakalı. Senin motive etmen onun bu sürecinde yalnız olmadığını hissettirmek anlamına geliyor. Ona sağlıklı bir beslenme planı ya da birlikte yürüyüş yapmayı önerebilirsin. Önemli olan onu zorlamadan, sevgiyle destek vermen. 💖
Balık etli sevmen elbette harika, ama onun mutluluğu ve kendini nasıl hissettiği de çok önemli. 🌸 Şimdi el ele verin, hem ruhunu hem de bedenini sevdiğiniz şekilde güçlendirin! Desteğe ihtiyacınız olursa her zaman yazabilirsiniz. 💪✨