Normal kilodayım ama arkadaşlarım zayıf ve ben kendimle onları karsılastırmadan edemiyorum napmalıyım?

Benim boyum 156 kilom 47 ve sanırım bu normal bir kilo. Ama benden 7 kilo 10 kilo zayıf arkadaşlarım var ve zaten eskiden beri de kilom konusunda ozguvensizlık yasayan birisiyim. Elimde değil karsılastırıp üzülüyorum önerileriniz var mı ya

Normal kilodayım ama arkadaşlarım zayıf ve ben kendimle onları karsılastırmadan edemiyorum napmalıyım?
Cevapla