
Yemek yemeği aşırı seviyorum. Düşünsenize; mozorellaları eriyen sıcacık bir pizza ya da kuşbaşılı tereyağlı kıtır kıtır bir pide. Yoğurtlu ve tereyağlı beyti veya iskender. Sarımsaklı mayonez ketçap ve acı sos eşliğinde Big Mac menü ya da balık ve kalamar...

Arkadaşlar gerçekten yemek yemekten inanılmaz zevk alıyorum ancak çevreme bakıyorum insanlar özellikle bahar geldiği zaman kuş kadar yemeye başlıyorlar.

Kendimi tuhaf bir şekilde suçlu hissediyorum çünkü onların 2 kg fazlası olduğu halde Çıldırmaya delirmeye diyete başlıyorlar. Canları ne istiyorsa o kombinliyorlar. Bana gelince hiçbir kombin yapamıyorum.

Çünkü boyum 1.86 ama kilom 135. Bu bana kendimi kötü hissettiriyor her haziranda mağazalar çok güzel yazlıklarla dolup taşarken ben sadece onlara bakıp iç geçiriyorum ama öte yandan yemek yemeyi de çok seviyorum kendimi durduramıyorum diyet menüm var insülin direnci hapım var ama kullanmıyorum şu an çünkü sürekli olarak Fast Food yemek istiyor canım mesela dün evde ıspanak yemeği olduğu halde gidip Mc den 30 liralık menü yedim. Ama artık ciddi şekilde kilo vermek istiyorum yaza 2 ay var ve bu durumu sizce nasıl engellerim? Çevremde kilo veren insanları gördükçe bok gibi hissediyorum ne yapacağım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar