21 yaşında 38 kiloyum ve her geçen gün dahada veriyorum napıcam alamıyorum çok mutsuzum?

40dım hayatımda gördüğüm en çok kilo 42 o da 1 2 gün doktora gittim doktor ben sana kilo aldıramam diyor napıcam anoreksiye falan olmaktan korkuyorum ama özgüvenimi ciddi etkiliyor ye demeyin yesemde alamıyorum internette ilaç gördüm sizce alsam tehlikeli mi

21 yaşında 38 kiloyum ve her geçen gün dahada veriyorum napıcam alamıyorum çok mutsuzum?
Cevapla