Krize girmeme açısından haftasonları 2 porsiyon tatlı tüketmek iyi mi? Devamına bakar mısınız?

2 porsiyon dediğim 2 avuç içine sığacak kadar. Tatlı dediğimde öyle dev gibi boyutlarda veya incecik değilde orta derecede kare kutu boyutunda avuç içi büyüklüğünde gibi düşünün 1 porsiyon boyutunu.

Krize girmeme açısından haftasonları 2 porsiyon tatlı tüketmek iyi mi? Devamına bakar mısınız?
Cevapla