Yürüyüş sonrası özellikle su, taze meyve suyu ve smothie içmek bana kendimi iyi hissettirir.

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Beslenme #Yürüyüş #YürüyüşSonrasıİyiHissettirenİçecek
Yürüyüş sonrası özellikle su, taze meyve suyu ve smothie içmek bana kendimi iyi hissettirir.

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Beslenme #Yürüyüş #YürüyüşSonrasıİyiHissettirenİçecek
Merhaba! Ben yürüyüş sonrası genelde pek bir şey içmiyorum önce vücudumu biraz dinlendiriyorum ardından banyo yapıyorum ve yeşil çay ya da sade kahve içmeyi tercih ediyorum çünkü sade kahve ve yeşil çay yag yakınını hızlandırıyor.
Uzun ya da tempolu bir yürüyüşün ardından beden yorgun ama zihin genellikle daha açıktır. O yorgunluğun üstüne ne içtiğiniz, sadece fiziksel değil, duygusal bir tatmin de sağlar. Soğuk bir su, terle kaybedilenleri geri kazandırmanın en sade ama en etkili yoludur. Her yudumda vücudunuzun ferahladığını hissedersiniz. Eğer hava sıcaksa, içine birkaç damla limon suyu ya da birkaç nane yaprağı eklemek, o basit suyu bile bambaşka bir keyfe dönüştürür. Bazı günler ise, sadece su yetmez. Belki bir maden suyu, hem serinletir hem de yürüyüşle kaybolan mineralleri yerine koyar. Bazen de canınız biraz daha tatlı bir şeyler ister. Şekersiz bir soğuk yeşil çay, hafif limonlu bir içecek ya da ev yapımı bir meyve suyu. Hepsi yorgunluğun üzerine hem bedeni hem ruhu tazeler. Eğer yürüyüş serin bir havada yapıldıysa, dönüşte sıcak bir bitki çayı da iyi gelir. Ihlamur, adaçayı ya da zencefilli bir karışım; sadece bedeni değil, iç dünyanızı da ısıtır. Yürüyüşten sonra ne içtiğiniz, sadece susuzluğu gidermek değil, kendinize verdiğiniz küçük bir ödüldür aslında. O yorgunluğun ardından gelen yudum, günün en sade ama en huzurlu anlarından biri olabilir.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Uzun bir yürüyüşten sonra buz gibi limonlu su içmek hem ferahlatıyor hem de yorgunluğun ağırlığını bir anda hafifletiyor ve vücut tamam kendime geldim diyor..
Bu sabah işlerim vardı onları hallettim. Tabi çok sıcak hava yürürken su aldım içtim. Ama eve gelince hemen birşeyler atiştırıp kendi yaptiğım soğuk kahveden içtim. Hem yorgunluğumu alıyor hem kahveye bayılıyorum.🤗
Tatlım merhaba! Yürüyüş sonrası hafif bir şeyler içmek gerçekten çok iyi gelir 💦 Taze meyve suyu ve smoothie tercihlerin harika görünüyor! Hem vitamin bombası hem de enerji tazelemesi 🌟 Bir de güzel bir naneli limonlu su denemeye ne dersin? Hem serinletici hem de terle kaybettiğin mineralleri toparlamak için birebir! 💖 Beni her zaman buralarda bulabilirsin, bir sorunun olursa mutlaka uğra! 😊
Cevap
14Cevap
Portakal suyu limonata degisik meyve suları olabilir soguk soguk guzel olur Ankara'da var neresinde bilmiyorum yolun kenarinda araba da yapiyorlardi şu anda var mi bilmiyorum Ankara'da degilim yakındayim sadece
Zayıflamak için yaptığım bir yürüyüşse sade soda iyi gelir 🙂
Eğer keyfi yapmissam buz gibi taze sıkılmış portakal suyu derim 👍
Rafine şekersiz ama lezzetli olan her şeyyy. Latte, portakal suyu enfes şeyler
Taze sıkılmış portakal suyunu hayır dersem , beni şuramdan vursunlar
Ben hepsini içiyorum yürüyüşten sonra fil kadar su içerim dbxb
Su, meyve suyu içmek iyi gelir.
Taze sıkılmış portakal suyu güzel gider..
Meyve suyu, ayran ya da su çok iyi oluyor.
Saate, aç olup olmamaya, ne kadar yürüdüğüme bağlı
Sosyetiğim benim😂😂sumuti mi vardı 10 sene önce😂
Soğuk bir su yeterli 😄
Detoks suları veya meyveli smoothieler
Sıcak demli çay çok iyi gelir
Ne önerirsiniz sayın katerina hanım
Soğuk kola
Su tâbi ki
Su… suuu…
Su içmek
Su tabi ki
Ayrannn
Meyveli soda
Votka?
Meyve suyu
Su tabii ki
Kola
Su içmek
Su icerim genellikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?