Kilo veriyorum ama mutlu değilim kilo verorsem mutlu olurum diye düşünmüş?

ama sorun kilo değilmiş
kilo. vermek benim için çok kolay
15 kilo vermem gerekiyor oda iki aya gider
kiloluyken kendinmi çok güzel buluyordum zayıflayınca çirkin hissediyorum
. aslında güzelim hata çok güzelim ama birşeyler eksik gibi icimde çocukken herkes ben kendimi önemsem bile özen gostermesem bile ya yabancı Zannediyordular fotoğraf çekmek istiyorlardı gözlerin çok güzel diyorlardı
Kilo veriyorum ama mutlu değilim kilo verorsem mutlu olurum diye düşünmüş?
Cevapla