Bi erkegin eşini aşalayarak konuşması ve sürekli herşeyinde şikayetçi olması?

Bir ay öncesı sohbet muhabbet ederken benım zayıflamak istiyorum dememle birlikte başlayan bi diyalog anlatayım ben artık kilo aldım zayıflamaya başlamam gerek dedım ve arkasından eşimden gelen bi cevap seneler önce arkadaşım demişti kilolu kadınlar ile birlikte olan adamlar a. Degilde er * derdi dedi ve bende çok üzüldüm ama belli etmedim sonra 1 hafta boyunca düşündüm demekki bu adam benden rahatsız ve kilolarım ona dert olmuş deyıp mesafe koydum sizce arkadaşlar haksız mıyım

Bi erkegin eşini aşalayarak konuşması ve sürekli herşeyinde şikayetçi olması?
Cevapla