41 kiloyum doktor bana zayıf olduğumu söyledi?

Boyum 145 kilom 41 doktora gitmiştim bana kilomu sordu söyleyince çok zayıfsın demişti. Bende hmm deyip gülümsedim ama ne alaka? Ben vücut kitle indeksime de baktım idealim sağlıklıyım herkes tombul balık etli olmak zorunda değil ayrıca kendisine baktım balık etliydi. Doktorun dediği doğru mu?
41 kiloyum doktor bana zayıf olduğumu söyledi?
Cevapla