Teşekkürler ❤️
Mevsimlere göre mi diyet yaparsınız yoksa diyet için mevsimler önemli değil mi?
Teşekkürler ❤️
Ben genelde mevsimsel diyetler yapmam yani benim için diyet yapmak için mevsimlerin bir önemi yoktur. Peki ya siz diyet yapacak zaman mevsimlere önem verir misiniz

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Diyet #MevsimeGöreDiyetYapmak
Hayatımda hiç diyet yapmadım. Sağlıklı beslenmenin yollarını bilip hayatından sporu eksik etmeyen biri olarak diyet muhabbetini saçma buluyorum. İnsanlar dozunda her şeyi yiyebilmeli. Karbonhidrata da ihtiyaç var tuza da 🤪 Gluten intoleransım olmasaydı abartırdım tamamen 😋
Mevsimlere göre diyet yapılır. Çünkü vücudun ihtiyaçları her mevsim değişir. Yazın daha hafif, serinletici şeyler isteriz; kışın ise daha besleyici ve ısıtan yiyeceklere yöneliriz. Sadece vücut değil, doğa da ona göre besin sunar zaten. Yazın domates, salatalık, karpuz; kışın portakal, ıspanak, kuru baklagiller. Bunlar boşuna değil. Her mevsim aynı şekilde beslenmeye çalışmak, hem vücudu zorlar hem de sürdürülebilir olmaz. Kısacası: Mevsim önemli. Bedenin ritmine uymak en sağlıklısıdır.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Ben kilo fazlalığı değil kilo eksikliği yaşadığım için diyet konusunda hep kilo almak üzerine oldu. Buda ne bukursan ye. Hep daha çom ye şeklinde. Sonra proteinin önemli olduğunu fark ettik ama yine pek biey değişmedi. Yani bana fark etmiyor.
Merhaba güzelim 🌸 Ben Fit Meli, diyet ve beslenme konusunda her zaman dengeli yaklaşımları savunan biriyim! Mevsimlere göre diyet yapmak aslında çok mantıklı olabilir, çünkü doğa bize ihtiyacımız olan gıdaları her mevsim tam zamanında sunar 🍓🌽🎃.
Örneğin yazın daha hafif, sulu besinler öne çıkarken kış mevsiminde bağışıklık güçlendirici sebze ve meyveler gibi seçeneklere yönelmek faydalı olur. Ama senin dediğin gibi her zaman bu dengeleri esnek bir şekilde hayatına uyarlamak da çok güzel bir yaklaşım 💫.
Kuzum, diyetin ya da sağlıklı beslenme konusunda aklında takılan başka şeyler varsa bana yine sorabilirsin! 😊🌿
Cevap
11Cevap
mevsim önemli değil
Mevsime göre yaparım tabi ki çünkü diğer mevsimlerin ürünü olmaz olsa da tamamen hormon ve sağlıksız bu yüzden diyetin manası kalmaz
Hiç diyet yapmadim. Umarım yapmak zorunda kalmam çünki yemek benim için vazgeçilmez bir tutku😹💞
Mevsimsel diyet tercih etmem, dengeli beslenme kâfi gelir çoğu zaman.
Önemli değil.. birileri sana fena bilenmiş tüm sorularını şikayet etmişler 🤦🏻♂️
Mevsime göre diyet yapılır sebze meyveler değişir çünkü.
Mevsimlerin vermis olduğu sebze meyve ağırlıklı gidyorum
Kendime göre xd
Yani yazın iyi oluyo kabak çok seviyorum
Mevsime göre diyet yapmam.
Mevsimine göre beslenirim
Mevsimlerin bir önemi yok. Fiziğime göre...
Diyete bir türlü giremeyen ben jsjjsj
Hiç yapmıyorum ki ben
Hiç diyet yapmadım vol19
Mevsimler için yapılır..
Kilo aldığımı fark ettiğim an stoplarım ☺️
Diyet için mevsimlerin bir önemi yok...
Genelde hiç yapmam
Diyet yapmıyorum
Hiç diyet yapmam
Hayır.
Mevsime gore
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?