Kırık bir egom, iri bir göbeğim, büyük me*melerim var artık ozguvensizlige dayanamıyorum?

Hep iri bi çocuktum. Ama mesala çocukların o yaşta ideal kilosu 30 dur ya ben 35 tim diye hep zorbaladilar şişko dediler. Sonra gercekten kilo almaya başladım. Artık 105 kilo bir obezim. Yalnızlığım ve ozguvensizligimle yemeye sardım. Önünü alamadım. Çok uzgunumm. Hiçbir erkek beni beğenmedi şu ana kadar.. koca gobegime tahammülüm kalmadı.
Kırık bir egom, iri bir göbeğim, büyük me*melerim var artık ozguvensizlige dayanamıyorum?
Cevapla