(sebep açıklamada ) Karnımın varlığı beni rahatsız ediyor ne yapmlıyım?

çocukken göbeğimle kuzenlerim dalga geçerdi artı olarak ortaokuldada kilo üzerinden zorbalandım bir dönemde kilolu olduğum için ölene kadar göbeğim olacak sandım ve her kıyafette önümde bir göbek vardı ya da ben çok takıldım şimdi o kadar kilolu değilim 60 kiloyum evet hafif karnım var çünkü bi genetik olarak balıketliyiz (kuzenlerimde dahil)

ama ben varlığımdan rahatsız oluyorum azda olsa hiç olmamalı gibi geliyor ama öyle oluncada çirkin oluyo yüzüm gözüm bilerek hafif balıkette kalıyorum ama bir takıntım var sanırım göbeğe

(sebep açıklamada ) Karnımın varlığı beni rahatsız ediyor ne yapmlıyım?
Cevapla