Asla iştahımı kesemiyorum ya hiç yemeyip kendimi cezalandırıp hasta oluyorum ya da çok yiyorum ve hızlı kilo alıyorum?

Kendimi çok kötü hissediyorum artık ben de 34 36 beden olmak istiyorum yemekten soğumak istiyorum nasıl yapabilirim
Asla iştahımı kesemiyorum ya hiç yemeyip kendimi cezalandırıp hasta oluyorum ya da çok yiyorum ve hızlı kilo alıyorum?
Cevapla