6 yıllık Termonükleer Fizik okudum ama iş bulamiyorum. Ne yapacam ben😞?

Cocukluktan beri aklim hep fizige basardı Matematik cok iyi degil ama fizik epey iyidi.
Ben bu meslegi para icin secmedim sevdigim icin sectim.
internetten arastirdim Amerikada cok dolgun ucrete bu isi yapabilirim ABD bu gibi meslek sahibi olanlari havada kapiyor. Ama ABDne nasil yaparim hic gitmedim bile.
birde Uzay Fizigi ve kuatum fizik icinde gecerli

Fizik fizikcilere herzaman zordur 😏
Cunku ucu bucagi olmayan birseydir. Keşvedebilirsin surekli
6 yıllık Termonükleer Fizik okudum ama iş bulamiyorum. Ne yapacam ben😞?
Cevapla