Öncelikle Yunan meteorlarına bakalım 😍



Şimdi de Sırp bebeklere bakalım😍



Bunlar varlva kıllı göbekli keko Türk erkeklerini kim ne yapsin😍
Zaten Türk kizlarkda beğeniyorlar.
Sizce nasıllar?






Burda saalak sallak "Acaba onlarda seni beğenir mı" diyen kıskanç kekoolar bişeyin farkında değiller biz kadınız, altın kadar değerli, çiçeğiz ideal kilo ve güzel yüzümüz varsa Her Irktan adamı kendimize aşık ederiz yazık kıskançlik zor iş 😂😂🙈
👏👏👏👏👏 ağzına ellerine sağlık
Teşekkürler 😇 🙈
Laf atan kekolarin hayallerini rus kızları süslüyor gelmiş gururlarina yedirememisler laf atıyolar😀
@ankakusu01 Ya o kıllı, göbek Türk erkeğini Rus kızı ne yapsın Alla sen 😂Biz kadınız hiç değilse şansımız var onlar da o yok boş hava işte.
Cahil Türk kızı her erkek göbeklidir ama onlar spor yapar biz zorla askere alınıp aşağılık sizleri koruruz ve çalışırız. Onlar da kıllıdır ama ya düzenli alırlar ya ameliyatla temell kurtulurlar cahil Türk kızı bunu anlayabilecek kapasiteye sahip misin? Onların da kadınları var.
Nedir bu yabancı hayranlığı?
Bu yakışıklılar Türk bak😉Dahası da var... çok daha fazlası...

Bunlara ben bile aşık olurum bunlar nasıl örnekler jsjsjsjsj
Harbiden biz niye kaybettik saçlarımızı üzüldüm bak
Cevap
20Cevap
Paylaştığın kişiler gerçekten yakışıklı. Türk erkeklerinde de çok yakışıklılar var. Şöyle bir gerçek de var bu kadar yakışıklı bir erkek beni ne yapsın bana neden aşık olsun ki? Ortalama biriyle karşılıklı bir aşk yaşamak çok daha mutluluk verici bence
Özellikle Yunan erkekler hem yakışıklı hem de çok sempatikler 😌
Sırp baya iyiymis İtalyan erkeği favorimdi listeye ikinci sıradan sirpta girdi Şu an
Türk erkeği dünyanın en yakışıklı erkeğidir. Türk kadını da öyle.
@_Maria Evet?
@_Maria Kürtlükte türklükte var ama ağırlık türk kendimi türk görürüm
kısacası biri türkü ezse bir şey dese türk biri kürte bir şey dese kürt
@_Maria ben türk erkeklerinin ve kızlarının hepsinden yakışıklı olduğunu söyledim sadece ırkçılık olarak algıladıysan kendi algının sorunu
İstediğin kadar bunları paylaş ama sonunda o beğenmediğin, iğrendiğin erkekle evleneceksin biliyorsundur umarım
Hemde deli gibi aşık olarak
Fransız kızları
İtalyan kızları
İspanya kızları neden çekici geliyor
Sen niye bu kadar iticisin.)
Aç tavuk kendini buğday ambarında sanırmış :)))
İyi o zaman git Yunanistan'a veya Sırbistan'a, bakalım Türk erkeklerine kurban olayım diye ağlayarak dönüyor musun dönmüyor musun
Bende Rumum.. aynı fikirdeyim :D ama Türk erkekleride bazıları çok iyiler.
Yakışıklılar tabi ama türk erkeğininde hakkını yememek gerek.
turk erkeklerinin gozunu seveyim bunlardan daha yakisikli turk erkekleri var
Türk erkekleri de bizi beğenmiyor zaten 😂
Milletçe birbirimizden muzdaripiz
Egolu birisi değilim ama bu erkekleri beğenmedim ayrıca sanki onlarda kıllı göbekli erkek yokmuş gibi konuşuyorsun
Bunlarin kisilikleri cok kibirli ama hemen dis görunuse aldaniyorsunjz
Yunanlar efsanedir. Yunan kızları da çok güzel ve samimi.
Yunanistana defalarca gittim.
Beğenirim sanane? Atatürkçü geçiniyormuşum haahha. Atatürk hakkında 10 kitap bile okumamışsındır benim Atatürkçülüğümü mü sorgulayacaksın. Yunan tohumu sensin.
rus ve latin kızları da mükemmel
acaba Türk kızları neden öyle değil
sırpları ve yunanları seviyorum zaten sırplar benim irktan
Ben Türküm hiç bir farkımda yok. Saçımda sarı gözüm de yeşil hatta saçlarım bunlardan daha iyi.
sırp kızları da çok guzel.
Sence Türklerin milliyetçi olması çok saçma değil mi baksana kızlarınız İtalyan rum sırp erkeklerine hayranlar :)) böyle bir durumda bence milliyetçilik çok saçmadır
Bizim kızlar herkese hayran sen ona bakma :D milliyetcilik ayri bir şey gercekten milliyetciyiz erkekler daha milliyetci kizlara gore. kizlarin pek umrunda olmaz iki dakkada fikirlero değisir , entellektuel gorusleri zayıftır.
@ApoelNicosia2 Yunan erkekleri çok mu iyiler :D
ne iyisi tam enayiler :D
@ElifGöktürk01 genelde yakışıklı oluyorlar AB ülkelerinde penis boyuyla rekor kırdılar ortalama 16 santimle :D her sene 30 milyon turist yunanistana geliyorlar demekki var birşeyler :))
@parmaksizpiyanist genelde sadakat yok
Tabi hepsi aynıdır diye birşey yok ama dindar erkeklerdirler
Kıbrıs rumları daha dinci oluyorlar ama
Kendimi dedikodu içinde buldum :Dyunan mitolojisinde demek adamların priapismus tanrısı boşuna yok , o heykeller falan , kendinden eminler demek. turizm onlara bagli demek vay be :D
Öyle güney Kıbrıs laik bir devlet değil kilise ne derse odur aslında ortodoxslar katoliklerden daha dindarlar ve geleneklerine baglilar :)) ztn yunanistana giden rum nüfusta karadeniz bati anadoludan gittiler çoğunluk ortodoxstu
rumun yobazı da hiç cekilmez şimdi :D
@parmaksizpiyanist yunan ayrı rum ayrı aslında. yunanistan nüfusu hmn hmn 6-7 milyon Anadolu rumları. Yunanlar toplasan 3-4 milyon. Bunu ben demiyorum, haritaya bakarsan gorursun
Rumum ben Kıbrıs yerlisiyim
Buradaki rumlar türk, genelde karadenizden dağıldılar.
Aslında rumların çoğu osmanlıya geçiş yaparken din ve kimlik değiştirdiler büyük çoğunluğu asimile oldular.
İnsan her yerde insan , kültür farkı oluyor , değişe /dönüşe gidiyor. çok onemli degil mesele iyi insan olmak.
Haklisin.
Peki bir sey merak ettim kıbrıs yerlileri din olarak hristiyanlik mi benimser?
Kıbrıs rumları ( güney Kıbrıs ) %94 ortodoxs oluyorlar. Türkler ise müslüman deist ateist alevi karışık. Kıbrıs roma-bizans döneminde ortodoxs rumlar hakimdiler sonra katolikler Venedikliler adayı alınca rumlar katolik baskısından bir türlü kurtulamadılar osmanlı adayı alınca ortodoxs Rumlarına özgürce ibadetlerini yerine getirmek için kiliselerine dokunmadı.
Osmanlı kıyağı, helal. Teşekkür ederim, bir şeyler öğrendim.
Rica ederim. Sonra zaten adayı İngilizler aldı bu seferde rumlar İngilizlere karşı çete harbi başlatıp 1955-59 yıllarında adayı aldı 1960 ta türk rum ortak devlet kuruldu %82 rum %18 turktu 1974 15 temmuzda milliyetçi rumlar Kıbrıs CB başkanına darbe yaptılar tıpkı girit gibi Kıbrısida yunanistana bağlamak istediler ardından Türkiye müdahalesi geldi.. Adanın %35 Türkiye %65 yunanistan muhafızları altından korunuyor. Her ne kadar güney Kıbrıs devlet olarak gözükse de gerçekte selanik gibi yunanistana bağlı maalesef. Savaş döneminde 200 bin rum güneye 60 bin türk güneyden kuzeye yerleşti. Bunlarıda söyleyeyim dedim 😊
Ama maria Türkiye müdahale etmeseydi tıpkı Girit gibi Kıbrısta Türkleri yok edecektiniz. Sen Giritte bak rum isyancılar 50 bin Türkü katletti 1866-1908 yılları arasında😢
Türkler merhametlidir kimseyi katletmedik, isyancı ermenileri, yunanları, rumları bile. Osmanlı bile herkese herşeyiyle garantör oldu yaşattı, tarihimiz temizdir. Parçalanma boyutunda her yerden darbe aldık , yunandan, bulgardan, rusdan , ermeniden, araptan diger emperyalist devletleri saymiyorum bunlar kendi tebamızdı , romadan sonra barış içinde yaşattıklarımız. kıbrısta arıza çıktı, kıbrıs harekatı yaptık 1 gecede rehin aldık rumları, ama yine ezip geçmedik. tarihten ders aldık , yine yükselişe geçecegiz dünyaya adaleti sadece müslüman türk getirir bu sefer devrani elimize aldığımızda bırakmayacagız. yakındır geliyoruz , tek rakibimiz çin.
@parmaksizpiyanist 1,5 milyon ermeniyi kim katletti? 1 gecedemi rehin aldınız bizi? Sen hiçbirşeyi bilmiyorsun beton korunaklı yunan mevzileri 24 saate karada asamadiniz taki helikoptere gelene kadar hatta sabaha doğru rum ordusu denize doğru ilerledi :)) fakat osmanlı devletinden bugüne kadar son 300 yıldır Türk hep geriye doğuya doğru kovalandığını gormeketeyim. Ayrıca sırp rum ermeni bulgar seni arkadan vurmadi sadece işgal altındaki kurtarıp jön türklerden ittihatçılardan temizledi osmanlının adamın ülkesinde ne işi var?
Sen olayları çok karıştırdın, nerden düzeltsem bilemedim. Ermeni isyanlari 1890-1915 arası geniş bant verdim. burada mitolojik tarihten bahsetmiyoruz 100 sene öncesi 1.5 milyon ermeniyi nereye gömmüşüz, 1.5 milyon ermenimi varmıs ki :D 10-20-30 bin ermeniyi milyon ettin. beton korunakli yunan mevzileri diyorsun, 5 parmak daglarindaki tanktan haberin yok oralar nasıl aşılmış sadece 12 saatte :Dosmanlıda gerileme yaşadık, her imparatorlukta oldu en direnen yine biz olduk, son 300 seneye gitme anadolu kaç devlete karsı kurtulus mucadelesi vermiş buyur bak 1915 mitolojik seylerden bahsetmiyoruz. osmanli adamin ulkesinde degildi adam osmanli imparatorlugunun sadece halkiydi kıbrıs tarihini iyi bilirsin 100 senelik gecmisi var bir iki hareket olmus. bizim askeriye kurulusumuz hun impt. metehanin tahta cikis tarihi m. önce 209 istersen anadolu tarini bize öğretme :D
anadoluda sadece 150 binlik yunan ordusuna karşı verildi kurtuluş savaşi İngilizler tek kurşun sıkma dan terkettiler Anadoluyu :)) yunan arşivleri size ezbere dayatılan tarihten ibaret değildir 😊 ben sana gerçekleri soyleyimi Türkler Anadoluya geldiklerinde sayıları binlrrceydi ve keyfinden gelmediler kimse durup dururken binlerce yıllık topraklarını bırakıp gitmez hepsi Çin mezaliminden Anadoluya geldiler şunu unutma osmanlı ortodoksları devşire devsire viyanaya kadar vardılar.
Anadolunun her köşesinde cephemiz vardır , hindistandan getirdikleri müslumanlari bile bizle savastirdilar neyse Büyük taarruzda yunanla savaştik 1922 hala bir şeyler elde etmeye calisiyorlardi 195 bin ksilik yunan ordusu 180 bin civari turk ordusu carpisti.18 bin kusur yunan ölüm 35 bin kusur yunan esire 2-3 bin turk ölüm ve esir yunana karsi kesin zafer sen sadece bunu biliyorsun oncesi var. ingiliz canakkaleye kadar geldi winston chircil diyim.1071 alparslan malazgirt meydan muharebesiyle anadoluya geldi oncesi var bilmezsin bu bilinir. geliş nedenleri var. bize kimse tarih anlatmadi biz yaşadik. dağılmış bitmis orduyu 1 komutan cikti toparladi o komutani biliyorsunuz zaten :D yunana yüzmeyi öğreten
Bence Türk Tarihi hakkında biraz arastırma yap. Türkler olmadan bir tarih yazamazsın, bunu herkes bilir.
Katılıyorum diyeyim sana :)) ama sen şimdiye bak şu an hristiyanlar dünyaya hakim ve Türkler gittikçe Anadoludanda azınlık oluyorlar hem arap hemde kürtlere karşı?
Dediklerinde haklısın ama kürtlerle türklerin bir sorunu yok bu devlet için aynılar , araplardan bir şey olmaz korkma , kralları , şeyhleri amerikanin kölesi olmuş. bu arada avrupa ve amerikanin süresi doldu çin onlari alasagi edecek olasi bir riskte türki devletler yine birleşirse dunyayi ayagi kaldiririz. avrupann amerikanin son 20 senesi sonrası ağır bir çöküş.
Bizi sorarsan sıkıntı yok , çöküş artik koymuyor , hep mucadele hep mucadele :D
1821 Mora soykırımı- 25 bin Türk öldürüldü
1821 triploce soykırımı- 32 bin Türk öldürüldü
1821 navarin katliamı- 3 bin Türk öldürüldü
1866,1908 Girit soykırımı- 50 bin Türk öldürüldü
1912-13 Poroi soykırımı
1912- selanik serez katliamı
1913- Makedonya soykırımı
1919-1922 Anadolu mezalimi
1963-74 Kıbrıs Türk soykırımı
Bu katliamları sizler Balkanlarda giritte anadoluda Türklere yaptınız 400 sene himayemiz altında yasadiniz biz size dokunmadık bile sizler ilk fırsatta 100 binlerce TURKUN kanını doktunuz. Atsız boşuna denemişti Rum demek akrep demek. Şimdi utanmadan Ermeni soykırımı diyorsun. Dünyayı ne açıdan hakimsiniz yıllardir onun bunun toprağını somuruyorsunuz.
@parmaksizpiyanist ortaasyadaki Türkî devletler çoğu rus istilası altında ve ruslasiyor sovyet döneminde azerbaycan dışında Türkiye yardım ederler mi?
@ApoelNicosia kazaklar Kırgızlar ruslasti Özbekistan azerbaycan bizim dostumuzdur. Ermenistanı dümdüz edecekler bu defa !
@parmaksizpiyanist Ben ortodoxs birliğinden yanayım yani balkan ülkeleri ve Rusya Ermenistan gurcistanin birleşmesinden yanayım :)) avrupa katoliktir hiçbir zaman sevmem baskıcı her türlü kültürel asimilasyona vs sebep oluyor ama avrupa nasıl cokcekki? Bugün milyonlarca insan göç ediyor avrupaya müslüman ülkelerde ve Türkiye dende Amerika olabilir. Amerika cokmezse dünyanın sonu getirecek
Söylediklerim kısmen doğru. dediğin ülkelerde asimilasyon var , burda da var, avrupada da var almanya , fransa türk bebeklerini bir sekilde sebeplerle alip asimile ediyorlar. çin direk soykirim yapiyor. ama hesaba katmadiginiz bir sey var , kibrista, bosnada , cecenistanda türkün ulaştigi her yerde 1 kişi yeter diğerlerini uyandirmaya ayrica osmanli devleti yikildi 34-37 gibi ulke kuruldu halkı hala baglidir osmanliya Türkiye Türkiyeden ibaret değildir öyle olsaydi bizi bir dakka yasatmazlardi sonucta agir darbe vurmusuz hristiyanliga bu da bir gercek.
Bizi diğer milletlerle karıştırma, istediğin ülkeyi araśtır, medeniyeti araştır , abd dedigin 200 küsür yillik somurge ulkesi yerlileri katletmis falan filan , karma kökü olmayan bir ulke , bizim farkimiz var.
Merak ettim siyasi görüşün nedir? Ülkücü kemalist İslamcı turancı? Ve nerelisin?
Onlar alt kimlikler , biz müslümam türk milletiyiz, çizgimiz bellidir. o dediklerinin olumlu taraflarının hepsi var. biz devletimizi ayakta tutarız, devletimiz milletini ayakta tutar, zalime karşıyız , mazlumun yanındayız, ne olduğuna bakmayız , kim olursa olsun. ermenileri katletti dediğin geçen ermenilerin başkanı türkiye bizim ülkemiz diyordu, yine abd li bir hristiyan adini unuttum turkiyeye yerlesti musluman oldu, asimilasyon varsa ülkemize teveccühde büyük. aslen doğu illerindenim , kemal atatürkun kurtuluş kongrelerini başlattigi yerden ama İstanbul kültürüyle buyudum, istanbuldayim. yurtiçinde her türlü görüş olsa bile dışardan gelen telkilere herkes kalkan olur. bir farkimiz da bu.
Müslüman türk milleti derken kimse basında sarık, cübbeyle gezmez, 5 vakit namaz kilmaz ama kültürümüz o öyle anla :D
Yani kürt asıllı sın? Erzurum lu olmalısın :D
Bildin, baktın hangi kongre var , erzurummuş he :D kürt asıllı değilim ama erzurumda kürtte var , türk kürt pek ayirt edemezsin orada, degilim desem illaki bulasmistir kurtluk gecmiste , kürt asilliyim desem tam kurt degiliz. kürtüm demen için ya kürt köyunde olacan, aşiretin kürt olacak, adetleri ayri olacak bizde yok ama net degilim de demem.
Ben hepsini biliyorum :D oralarda dadaş ve kürt var ama kapak fotona baktım tam kürt erkeklerine benziyon.
Bende kertenkele rangodan bahsediyorsun sandım profil foto ahaha bir gözden tüm dna mı çıkardın yani , kusura bakma yunan elemanları gibi olamadık ne diyim :) kürt olmasamda doğulu bir tipim var , doğrudur. ama tam kürt tipi değil, onların kafa yapıları, çene tipleri farklı olur. ister istemez coğrafya farkettirir tipi.
Yunanlar genelde ya kumral ya da esmer oluyorlar ama kılları az :D
Biz de ortalıkta hong kong gibi gezmiyoz hani :D bir dakka sen türkçeyi nerden biliyon? asimilemi oldun sen yoksa :D
Benim annem Türk babam Rum.
Ama dini inancım nedeniyle kendimi rumlara hristiyanlara yakin hissediyorum annem deisttir.
Oranın kültürüyle yetişmişsin normaldir, ilerde deist olursun, sonra ateist falan gidişat öyle görünüyor. ben durup düşünmem -lan deistmi olsam,- yok yok ateist iyi, - yok ya müslüman mı olsam diye düşünmem , yapsak da yapmasak da ney o, içim rahat en azından böyle devam. yeni moda şeylere gerek yok :)
Hayır ben öyle bir insan değilim, ben müslüman ortodoxs saygım var herkese, bana göre bir şekilde cennete günahları af olup cennete gidecekler sadece dinine sadık olup yüce Rabbi inkar etmeyip ona şükür etsinler.. Bu dünya her canlı ölümü tadacak ve ebedi dünyada yaptıklarının hesabını verecek bin senede yasasan boştur bu dünya birgün olecen.. Ateistlere gelince yüce Rabb onlara akıl fikir versin..
Aynen öyle, mesele insan olmak , kimse kimsenin içini bilemez , kimseye de diniyle diyanetiyle muamele edilmez, huzur varsa sıkıntı yok.
Evet Ben dindar bir insanım ve huzurluyum.
Orası belli ama ben pek bilmem sizin dini, pazar kilise baska bise yok oda gidersen.
Her hafta güney lefkosys giderim kilisede ilahiler soleriz oldukça dindarim :)) bizde isa mesih peygamber ve Matta İnciline yatkiniz.
Hristiyanliktan hiç anlamam ama temelinde iyi insan olmak vardir eminim , iyiligi dogrulugu emreder ama hristiynlik takdir edersin ki ateistlik gibi bir sey olmus pek yapikcak bise yok. islamda 5 sart 32 farz gibi temellere oturur yani nesnel bir din elle tutulur gozle gorulur bir seyler var. bu ara sen bu din min islerine fazla mi sardin :)
Yok sadece biliorum araştırmak iyi :)) katolikler yuhana İnciline inanır onlara göre tanrı oğlu bizde isa mesih peygamberdir neden öyle dedinki?
Hiç tanrı oğlu olur mu akıl var, mantık var. sonradan efsanelestirdiler. bilir misin bilmem, hz. isa ilk çıktığında roma imp. ona karşıydı, hristiyanlık yasaktı , ya öldürülür , ya zindanlara atılıp işkence görürdün. daha sonra batıya geldi isanın ögretileri, sonra halk arasinda gizli gizli yayildi roma engel olamadi. daha sonra efsaneleşti. hz. isa da bir insan sonuçta. peygamberler çok büyük devrimci önderdir fikirleri dünyanjn tamamini etkilemiştir. tanri oglu falan sacma
Tabiki saçma akıl var mantık var yani, eğer hristiyanlığı bilmek istiyorsan Matta İncilini araştır gerçek hristiyanlığı götürsün.
Pek araştırdığım söylenemez , ama dinler tarihine de el atacam bir ara, eksik kalmayım.
İyi yaparsın.
Eyv. hocam ;)
Ricalar abicim kendine iyi bak 👍
Al hepsi senin olsun hayrını gör
Biz daha yakışıklıyız.😂
Sırpları bilmiyorum hiç görmedim ama yunanlar fena
Oooof Sırplar iyimiş ya
Oww oww 😍😍😍 insan degil bunlar ow 😍
yunan erkekleri cidden ne öyle ya 😀
İtalyan ve Brezilya erkeği daha iyi.
Genler ile alakalı bir durum.
Dedi soruyu soran gizli :/
bir kızımız yine boş hayallere kapılmış vah vah
tek tük var bizde de böyle tipliler
O kadar yakışıklı değiller
Türk erkekleri tek geçer.
Yunan erkekleri çok yakışıklı😍
Türk erkekleri kadar başınıza taş düşsün emi 🙄
Sen öyle diyorsan öyledir
Türk mankenleri yaz aynilari cikar
Siz neden Rus kadınları kadar güzel degilsinzi
Giderleri var
Acaba onlar seni begendimi?😁
Bana bauliyorlar
Değil
Hayır çirkinler
Genetik ya
Yunan kızlarıda öyle
süpperrr
Süper olan nee gay misin yoksan l
hayır lezim
Espri mi yaptin sen şimdi
hayır ciddiyim fake hesabım bu lez bir bayanım ben
Tanimasak neyse evoş
çok mu buralarda takılıyorum napıyorum tanıyan tanıyana mk
Zuahhahahhaha😂
Knk bir oncekinden bir onceki foto cok iyuydii👍
bumu hangisi
Aynenn👍
tanıyormuyum seni
Ayn
üniversite nasıl gidio bitiremedinmi hala
Okuyiz işte
hala zengin bir kocada bulamadın galiba buralarda olduğuna göre D:
Zngn koca arıyorum da yok knk
Herkes çulsuz
sabret yakında zengin oluyorum belki seni alırım :P
Al beni yoksam alırlar alırlar da götürürler beni
kim olduğunu buldum :D
Üç harfli knk
3 mü bulamadım lan ozamn 3 harfli biriyle tanışmadım bile ben hk aklıma hatta 3 harfli isim bile bilmiyorum oya var galiba bir
İ var dnjfjf
sen matematik okumuyormuydun yanlış kişimi sandım, bulmacalarda hiç iyi değilim isminde i harfi olan kim vardı mk çok kişiyle tanışmışım galiba
Ben cin njbhhj
sağlam küfrettim haberin olsun :D
Ne dedin be nfncj
sinir oluyorum beni tanıdığını söyleyip kim olduğunu söylemeyen insanlara kimsin de hadi rahatlıyım huzura kavuşayım
Sen niye milleti 24 yadindayim diye kandrisun djjcjfhfh
heee şimdi yakaladım seni :D benim gerçek yaşım 24 bir kere sadece 2 kişiye yaşımı fazla söylemiştim
pislik nerelerdeysin sen
Sen daha küçük duruyosunn bfbfbbffb
özelden mesaj at burdan yazmak işkence geliyor kimsin nesin itiraf edicen kaçamazsın
Kaçtim bule nfnndncnch
Paralel evren jdnfbfnjdn
neyse byby
Bıybıy
garip bir şekilde gülüyorum yazdıklarına ya neyse :D
Uzaylılar yesin seni evoş fhhfhfj
kimsin söyle hadi ya amma gizem yarattın hee
yazdığın şeylere bak uzaylılar yesin falan kaç yaşındasın sen arkadaşım ayrıca ben nie bu salak saçma yazdığın şeylere gülüyorum orasıda daha bir garip
Çünkü bana bauluyorsun jdjfjdjdj
evet aşkım sana bayılıom sensiz yapamıom gel artık bitsin bu hasret özlem :(
ya yok mk sensin işte lan adını unuttum neydi ama matematik okuyordun sen yeme işte beni boşa bu random ları atan baska insan yok böyle çünkü bu hayatta :D
Sen benim evrenimsin bende senin güneşin olmak istiyorum hchfhhfj
ma. nyak jsjs s
O ben değilim afvnnnbv
tamam bu sefer eminim :D gavur kız sın sen :D almanyada mısınız hala
Ne almanyasi dncnncnx Ankara Ankara güzel ankaraaaaa dbfbjfjcj
sakın elif deme
sen misin elif?
O kim ya
lan asıl sen kimsin sjjsjs tanımıyorum ankaradan kimseyi ben
Ben senj niye taniyom aqnandhdjsjjwja
Evine kadar biliyom puhahahahdbbfnxjx
sanmıom ben kimseye özelimi bu kadar anlatmadım yaşımı bile bilmiyorsundur sadece 1 2 kişiye kendimle ilgili herşey anlattım
Doksanli degil misin dbcbjfjf Küçükçekmeceye slmlar ahhahahahha
youtube dan da yazan sendin ozamn videom altına
Ne diyon ya o ne
yanlış yere yazdım yaa :D tamam belki 1 2 şey biliyor olabilirisn evet doğru da kim olduğunu söylemicekmisin veya ipucu hani kendini bu kadar saklamanı anlamıyorum sana yanlış bişeymi dedim acaba eskiden
Zuahah ağla ndnfnfjfj
sinir bozucu olmaya başladı bu durum
Olsun 😂😂😂😎
skype da kamera açtım mı sana ben
nerdesin lann cvp ver bana kaçma itiraf et kimsin nesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar