Niye insanlar abazayım diyeceği yerde yalnızım sevgıye ıhtıyacım var demeyi tercih ediyor?

buda cınsellık ıstıyorumun kibarcasımı oluyor ınsanlara göre. yani burda kımse kımseyı kandırmasın cınsellık olmadan karsı cınsle kımse ılgılenmez su bıle vermez bu kadar yalnızsan nıye gıdıp erkek arkadaşlarınla bayanlar kız arkadaşlarıyla sohbet etmıyor dertlesmıyor neden illa karsı cıns? adamın 50 bın tane kankası vardır hala gelır burda yalnızlıktan sıkayet eder ee yavrum bellı azmıssın kudurmak ne zamandan berı sevgı ask oldu? burda kendı yalanlarınızda boğulmuşsunuz hepiniz yazık yani
Niye insanlar abazayım diyeceği yerde yalnızım sevgıye ıhtıyacım var demeyi tercih ediyor?
Cevapla