https://youtu.be/21-_oWFTgZw
Irkınızı biliyor musunuz? Hangi soydan geliyorsunuz?
https://youtu.be/21-_oWFTgZw
Baba tarafından oguzların bayındır boyu anne tarafı Kıpçak türkü
Türkleri anlatmaya gerek yok diye düşünüyorum zaten anlatmaya kalksam da ne buradaki alan yeter nede benim bilgim yeter anlatmaya tarih boyunca bastığı her toprağı vatan bilen ulusların en yücesi olan Türk ırkındanım
Tanrı Türk'ü korusun 🐺
Türkler kadar dünya tarihine damga vurmuş imparatorluklar kuran baska bir ırk yoktur kardeşim özellikle de askeri alanda Türkler dünya tarihinde emsalsiz bir yerdedir. Tarihin her döneminde korku ve adalet salan bir Türk kahraman vardır dünyanın adını ağzına almaktan korktuğu
Tarihe merakın olması güzel kardeşim
Güzel kardeşim dünya üzerinde bir cok kavim küllerinden yeniden doğup krallıklar ve imparatorluklar kurmuştur askeri alana bakarsak Türklerl güçlü kılan at kullanıp at üstünde ok atmasıydı birebir kılıç kılıca piyadede kolay alt ediliyorlar tarihi kaynaklarda komutanların notlarını bulup oku dedigim gibi her ırkın kendine alt güzel bir tarihi kahramanları ve cesur savaşçıları vardır
Bu konuda seninle tartışabilirim sonuna kadar kardeşim. ama ben sana ne söylersem söyleyeyim sen gene de tabularını yıkmayacaksın anlaşılan tarih ile ilgili olan herkes bilir ki Türkler tanrının yer yüzündeki askerleridir. Dünya ya damga vurmuş Türk olmayan kahramanları say desek birine kaç tane sayabilir peki aynı soruyu Türkler için sorsak türk olan kahramanları say desek o liste bitmez
Yabancı bir tarihçi nin bir sözü vardı tarihten Türkleri çıkartırsanız geriye öğretilecek bir tarih kalmaz diye.
Türkiye de o kadar tarih dersi görmemize rağmen çoğu türk kahramanını bilmiyor öğrenciler acı bir gerçek bu
Tarihimizi bilen nesiller dileğiyle
Tabularunı sen yıkmalısın kardeşim tarih Türklerden ibaret değildir şu an senin bakış acını anlıyorum ama bu bakış açısı yanlış madem bu kadar övünüyorsun şu ana baktığımızda orta asya Türk devletleri slav hakimiyetinde ve bir cogu slavlasmış yani ruslaşmış Türkiye ve diğer türk devleti azerbaycana baktığında amerika'nın uşağı olmuş gelip burada boşuna övüneveğinize ilk baş bagimsiz olmaya bakın kardeşim
aw soysuzu seni , dna yapılsa kim bilir nasıl onun bunun çocukları çıkacaksınız , anadolu p'i'çleri sizi
Abartma oğlum. Ne spartacusu, güldürme adamı. Biz Uygur Türklerinden geliyoruz esasen Orta Asya kökenliyiz. Orta Asya Türkleri kadar savaşçı millet yok.
Her milletin vardır da abartmadan anlatman gerek. Türkler varsa tarih var. Çıkar geriye bir şey kalmaz.
Türklerin tarihi kılıç bıçak devrine kadardı (ihtişamdan bahsediyorsak) Çin öyle mi? Çin hala süper güç
:D :D ayn
Oğlum konuştuğun dil Türkçe halen Slav hayranlığı yapıyorsun. Kartali evcilleştirmek, aya binmek, kadınlarına değer vermek kültürdü bizde. Sizin o slav denilen lavuklar geldi talan etti Orta Asyayı. Katil slavları savunma bana.
Kartalı evcilleştirmek çok büyük marifet yaav Çinliler barut ve Matbaayı bulmasa ne olacaktı :d
Türklerin kocaman bir tarihi ve bir sürü de devleti var. Traklar çok eski dönemlerde yaşadı ve tarihe karıştı gitti.
Slav hayranlığı yapma şimdi. Türklerden korkup tarihini yok etmek slavlaştirmai için talan ettiniz birader yemedi ama
''Kartalı evcilleştirmek çok büyük marifet yaav Çinliler barut ve Matbaayı bulmasa ne olacaktı :d''
Çin diye nir şey mi var cahil :) Çin devleti moğolfan türkden bilmem neden oluşan imparatorluk halen bilmiyorsunuz bunu. Çinde öyle işgalci politikayla alfi oraları. Orta Asyayı da sovyetler. İsgalcisiniz bu kadar net hazır yiyici pez. diyor muyum sana ben?
@westlondon_abeyin senin ırkın neyi başarmışta ötüyorsun düdük. Hala Türklerin hakimiyetinde yaşıyorsun akıllı ol.
Helal olsun kiz
Kadına değer slav kültüründede var herkese lavuk diyip kendinle karıştırma lütfen her ırkın kahramanı ve cesur savaşçıları olmuştur taraflı bakarsan gerçekleri göremeszsin burada Türkçe konuşmam bir sey fark etmez benim babamda 12 yıl güney doğuda savaştı osman Pamukoğlu nun operasyonlarına katıldı yani tek Türkler yaşamıyır ya da savasmıyor 🙂
Başka milletin hayranısan git orada yaşa kendimle ilgili yorum yapma haddi sana düşmez önce düzgün davran adam gibi konuş biraderim. Tamam bak baban ne güzel adam ama keşke sen de bu konuştuğun dile, millete ait hissetsen.
dedi anadolunun çakma türk p'i'çi
Baba tarafndan pomak, anne tarafından muhacirim, bulgaristan ve yunanistan göçmeniyim
Pomak Türkleri. Türktür.
Anladım o zaman Pomaklık olmayabilir
Ha şunu bil :)
Tarihe bak kim ne etmis gör birader :)
Tamamdır eyvallah açıklaman şimdi oldu.
biliyorum dedem göçmen zaten yıllardır bunun bilincinde büyüdüm
babam sayesinde oldu aslında 😀 sürekli geldiğimiz yeri anlatır durur hiç unutturmaz
evet :)
Cevap
7Cevap
Anne Ukraina Baba Sırbistan karadağ
Yani yarı Sirp yari Ukrainayim
Türküm Türküm Türküm ben
Wesleey10 Canim bende Ukranyanılıyım ne olmuş? bu kadar vurgu yapma gereği neden duydun sen? ilginç...
@Pinkdreamslife bir ukraynalı oluyon gecen rus olduydun şimdi ukrayna sırp karışımı ne oldugun belli değil silikonlar beynini karıştırmış :D
Taraflisin diyonda sende özentisin a. yav disarda gorsem kürt derim slavmis rusmuş özentiye bak trakyada goc gibi Türktür
Kürtlerin fenotipi çok başka slavların hepsi sarışın renkli gözlü değildir ayrıca doğduğun yer coğrafya dış görünüşünü etkiler özenti olacak bir şey yokki ırk meselesinde yani neysen odur tarihte tarafsız olacaksın ben her ırkın kahramanı ve cesur savaşçıları olmuştur diyorum herkes slavdır işte tarihten slavları cıkar hiç bir sey kalmaz demiyorum 😃😃
Фуркан156 Türklerin biz slavlara karşı garip bir alerjisi var bende yarı sırp yarı ukraynalıyım duymadığım laf kalmadı bu zamana kadar...
Türk'üm.
Helal olsun.
Birçok coğrafya beni ilgilendirmez. Burası Türkiye, burada yaşayanlarda Türk vatandaşı bundan rahatsızlık duyan varsa ülkeyi terk edebilir.
Adını kirille yazmışsın önce Türkçe yaz.
@Türkoloq45 Pomaklarda Türk değil slavmış, öyle uydurdu arkadaş. Cevap verenlerin içinde Türk olmayanlar miletini söyleyince övgü düzüyor, Türklerin tarhinie gelince de siz çok bir şey yapamadınız havasında takılıyor soruyu soran. Sonra da utanmadan biz ırkçı değiliz Türkler ırkçı derler. İşte bu ikiyüzlülerden bıktım
Kesinlikle öyle. Biz yapsak ırkçı oluruz ama Türk tarihte herkesçe korkulan millettir. Türkçe konuşup Türk kültürüyle büyüdüysen Türk olursun istemezsen zaten belli değildir milletin.
Miliyetçi olmak ırkçılık değildir.
Soyunu dile getir bana ne. Ama ben trakım diyen bir seni gördüm. Traklar anadolunun eski sakinlerindendi ondan sonra bir sürü millet bu coğrafyaya hakim oldu. Dikkat et de yanlış soy araştırması yapmış olma. Trakyada yaşayanlar trak değil. Trak diye bir halk kalmadı. Rumum desen anlarımda ilk defa trakım diyen birini gördüm.
Biliyorum milliyetçilik ve ırkçılık çok başka ve traklar ile rumlar cok başka traklar balkan bölgesinin buyük bölümü ve trakya bölgesinde yer aldılar onlardan bazı topluluklar anadolunun içlerine girerek krallık kurmuştur bir cok yerde paralı askerlik yapmıştır askerlik onların kimligiydi çok zengin tarihe sahipler ve gizemli bir geçmişleri var
Kardeşim traklar asimile oldu, artık trak diye bir halk kalmadı. Trakların bazıları Türklerle, bazıları yunanlarla bazıları da diğer kavimlerin arasına karıştı. Yani senin saf bir trak olarak günümüze gelmen mümkün değil, sana bunu anlatmaya çalışıyorum
Trak mısın Slav mısın kardeim belli değil abartma işte bu dili konuşuyorsan böyle Türküm diyebilirsin ama demiyorsan kusura bakma soy karışmış.
Ona bakarsan saf Türk yunan vs de kalmadı traklar tarih sahnesinden silinip asimile olsada onların soyundan gelen bir cok insan var ben kendi atalarımı ve tarihi araştırmayı seviyorum ayrıca balkanlarda hala atasını bilen ve trak kültürünü yaşatan topluluklar mevcut traklar slav kökenlidir yani bugünkü ruslar Ukraynalılar vs slav ülkeleri ile aynı ırktanız 🙂
İyi tamam, sana iyi araştırmalar.
ukalasın slav
Herhalde birader en azından tarafımız belli.
Nesnelliği çekemiyonuz daha ;)
Birader sen Türk tarihini aç oku göç ettikleri yerleri, gittikleri gezdikleri yerleri Türk olmadığın için hazımsızlık sorunu var ;) Sen aç bakalım Türk tayfalarını ara, oku. Nesnel bak.
Valla kardeşim Çorumluyum
dilerdim ki saf bir slav ve rus olayım
rusya ve romanya
baba tarafindan evet
Yedi ceddim Diyarbakırlı benim.
Arap-alman
Bu kadar eksiyi alma sebebim neydi acaba
Soyumuzu bizler mi belirliyoruz ki tuhaf
Orta Asya Türk kavmi
kürt ırkı sanirim
pers kökeni nedir bilmiyom haci
Hz. Ademden
Gürcüyüm
Ben Pers'liyim
İskitlerde mi slav yoksa 😂😂
belgeselmi çekion
Ermeniyim tatlım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar