Hapşırınca sesi çıkmayanlardan mısınız yoksa ortalığı o inletenlerden mi 😃?

Ben ortalığı inleterdenim. Ya siz?
Güncellemeler
+1 yıl
Esnemek şeytandan, hapşırmak ALLAH'tandır. Bunu biliyor muydunuz?
Hapşırınca sesi çıkmayanlardan mısınız yoksa ortalığı o inletenlerden mi 😃?
Cevapla