Arkadaşlar ben lisede 3 te iken kendi isteğimle kapandım. Yaklaşık 9 yıl kapalı kaldım. Bu süre içinde ablamın, kardeşimin , arkadaşlarımın kapanmasında falan yardımcı oldum. Ailede herkes hep beni örnek gösterir.
Son iki yıldır gitgide soğudum örtünmekten. Yani kendimi daha iyi ifade edemediğimi, açılınca daha özgür hissedeceğimi düşündüm. Şimdi 25 yaşındayım. Yüksek lisans için başka bir şehire geldim. Burda açıldım. Dış görüntüm, fiziğim çok iyi. burda böyle mutluyum. ama aileme bir türlü açıldığımı söyleyemedim. Bu şehirdeki hayatımda yaklaşık 2 aydır herkes beni açık tanıyor, biliyor. Resmi işlemlerde kimlik resmim kapalı idi diye rezil olmamak için yeni, başı açık kimlik de çıkardım. Çok huzursuzum ve aileme söyleyemiyorum. iyi bir mesleğim var memleketimdeki akrabalar, arkadaşlar ve eski iş cevrem duyarsa cok üzülücem mahçup olup utancam. asla gidemem oraya böyle. insanlar çok acımasız. Yadırgamalarından korkuyorum. Babam hasta ve dini açıdanda çok sarsılacak. Belki kötü şeyler olacak bilmiyorum.
ama benim kötü bir niyetim yok sadece artık başörtü takınca kendimi çok kötü, huzursuz ve mutsuz hissediyordum. hala aynı şekilde inançlıyım.
şimdi burda bu gerçek ve yalnız ben. napacağımı bilmiyorum :(
not: insanların sorunlarına lütfen dalga geçici cevaplar vererek daha da üzmeyin. kırmayın.
Son iki yıldır gitgide soğudum örtünmekten. Yani kendimi daha iyi ifade edemediğimi, açılınca daha özgür hissedeceğimi düşündüm. Şimdi 25 yaşındayım. Yüksek lisans için başka bir şehire geldim. Burda açıldım. Dış görüntüm, fiziğim çok iyi. burda böyle mutluyum. ama aileme bir türlü açıldığımı söyleyemedim. Bu şehirdeki hayatımda yaklaşık 2 aydır herkes beni açık tanıyor, biliyor. Resmi işlemlerde kimlik resmim kapalı idi diye rezil olmamak için yeni, başı açık kimlik de çıkardım. Çok huzursuzum ve aileme söyleyemiyorum. iyi bir mesleğim var memleketimdeki akrabalar, arkadaşlar ve eski iş cevrem duyarsa cok üzülücem mahçup olup utancam. asla gidemem oraya böyle. insanlar çok acımasız. Yadırgamalarından korkuyorum. Babam hasta ve dini açıdanda çok sarsılacak. Belki kötü şeyler olacak bilmiyorum.
ama benim kötü bir niyetim yok sadece artık başörtü takınca kendimi çok kötü, huzursuz ve mutsuz hissediyordum. hala aynı şekilde inançlıyım.
şimdi burda bu gerçek ve yalnız ben. napacağımı bilmiyorum :(
not: insanların sorunlarına lütfen dalga geçici cevaplar vererek daha da üzmeyin. kırmayın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar