Eşyasız ev en iyisi. Bir kere eşyalı evlerin çoğunun eşyası güzel olmuyor, eski ve kullanışsız oluyor. Atıyorum artık eskimiş olan elektronik eşya bozulsa senin üzerine kalır depozitodan düşebilir ev sahibi. Eşyalar ne kadar temiz ne kadar pis bilemiyorsun (yatak ve koltuklarda özellikle). Kendine yetecek kadar uygun fiyatlı eşyalar alırsan hem ileri dönük kullanabilirsin hem de daha rahat hissedersin. Ev daha düzenli olur. Ben şahsen öyle yaptım ve gayet memnunum.
Ben esyalarin bir yasanmisliklari , ruhu olduguna inanirim. Enerji bakimindan 2. el esyayi sadece ailemin kullandıklarını kullanirim. Esyasiz olmasi benim icin daha iyi
Ev sahibi ile arada yapılan sözleşmeye bağlı. Fotoğrafları çekersin, sözleşmeye de fotoğraflar çekildi diye de belirtilir. HEr eşyanında durumu açıklanır. Bir kopyası da sende durur. Böyle yaptıktan sonra bir sorun çıkmaz. Beyaz eşya dışındakileri kullanmayacaksan ve istemiyorsan belirtirsin. Ev sahibi atamam edemem derse hepsini temizlettirirsin. Önceden temizlendi vs vs bunlar üç kağıda girer.
Ne kadar süre kullanacaksin bu evi? Bunu bilmek lazım önce. 12 aydan fazla ise eğer, eşya almak daha dogru olur. Zaten senden önce it mi kullandı kopuk mi kullandı o eşyaları, kaygısı ayrı bir dert.
Çok istiyosan ucuza 2. el eşya alır döşersin sonra satarsın geri. Evde yaşayacağın süreye göre hesap yaparsın kendin hangisi daha karlı olursa o iyi olur
En İyi Cevaplar