Görmek istemediğim kişi karşıma bir şekilde çıkıp duruyor bu kadar tesaduf olması normal mi ve sizinde başınıza da geliyor mu?

Birini engelledim belli sebeplerimden dolayı. (Tanıdığım kisi) Sürekli karşılaşıp duruyoruz. Çok sinirim bozuluyor. Bu kadar karşıma çıkması normal mı? Sizin de başınıza geliyor mu bu durum?
Görmek istemediğim kişi karşıma bir şekilde çıkıp duruyor bu kadar tesaduf olması normal mi ve sizinde başınıza da geliyor mu?
Cevapla