Sizce bi kisinin sizi onceden takmayıp simdi pesinize gelmesi normal midir?

simdi söyle ki benim hoslandıgım bir cocuk vardı ama kendisi asırı egolu biriydi ugrastıgı spor yüzünden hep herkesten ilgi bekler dururdu ben ondan hoslandıgımda her yerde benden bahseder (benden hoslanıyormus falan gibi) böyle yapıp dururdu ben buna acıldıgımda beni fazla takmadı bana uyanıgım sen bakıyorsun diye bakıyorum demisti ama ondan 2 3 gün sonra ben takmayınca onu o her tenefüs kantine gelip dururdu benimle ugrasır dururdu ama koskoca okulda bir tek benden utanıyordu ve bu hala devam etmekte ben neredeysem oraya geliyor ben ona laf atınca onunda cok hosuna gidiyor sırıtmaya baslıyordu yanımdaki erkek arkadaslarımı görünce onlara kitli kitli bakıyordu ve o zamandan bu yana her tenefüs biz nereye gidersek karsımıza cıkmaları ama cıkıncada hemen oradan kacmaları biz onları sıkıstırıncada yüzünü falan kapatıyodu banada oradan aradan aradan bakıyordu tenefüste dakika bası benim oldugum yerleri tıktıklama camdan bana bakma herseyi yapıyodu ama her seferinde benden hep utandı lütfen bana o konuda yardım edin her ne zaman olsa görse beni bi anda kafasını cevirip sırıtmaya baslıyor sizce neden böyle seviyormu beni?
Sizce bi kisinin sizi onceden takmayıp simdi pesinize gelmesi normal midir?
Cevapla