Mesaja nezaketen cevap vermek umut mu vermek oluyor? En iyisi cevap göndermemek mi?

İnstagramda kim olduğunu tam bilmediğim ama aynı yerlerde yaşadığımız biri takip göndermiş bende çıkaramadığım halde herhalde beni tanıyan biridir diye kabul ettim çünkü yaşadığım şehir küçük çoğu insan bir şekilde tanışmasa bile daha önceden aynı ortamda bulunmuştur. Mesaj göndermiş bu şimdi ben normalde nezaketen cevap vermek isterim ama eğer karşı tarafın niyeti arkadaşlık kurmaksa ben nezaketen dahi cevap yazsam umut mu vermiş oluyorum? Cevap vermezsem egolu kaba biri olarak görünürüm ama. Eğer öyleyse hiç bulaşmak istemem çünkü. Beyler bayanlar görüşlerinizi alabilir miyim?
Mesaja nezaketen cevap vermek umut mu vermek oluyor? En iyisi cevap göndermemek mi?
Cevapla