Kör noktaları bile değerlendiren, tatlı annelerimizin, ellerinden öpüyorum 😄 Madem anneler ve danteller dedim, buna en çok yakısan şarkı da, nostalji anne dizi müziği olur 👇😄
Annenizin, olmadık yerlere serdiği danteller mi? Yoksa, stakladığınız birinin, aniden profilini kapatması mı sinir bozucu?
Gecenlerde eski yazıcımı depodan cikardim odama koydum ertesi gun oldu bulamiyorum. tekrar gidip depoya bile baktim. kendimden suphe ettim. meğer misafir gelecek diye sifonyerin uzerine koyup ortu örtmüş kiymetli validem 😍
Ailemi kaybettiğim için bunun nasıl bir duygu oldugunu hiç bilemedim :(.. Stalklama konusuna gelince de Kim ne yaparsa yapsın artık takmıyorum kimseyi yüceltmeye gerek yok.. Kusura bakma biraz doluyum.. 🙏
Allah mekanlarini cennet etsin 🙏 Ne hayirli evlatlari varmis 😊 Tesekkurler, bu tur sarkilari seviyorum ben julia eglasias severim ve bu dizide guzeldi 😄 evet cennet gibi 👌
kimseyi sıtak mıtak yapmadığımda annemli seçeneği seçiyorum. bir ara buz dolabının raflarına bile dantelli örtü koymuştu :D bütün anneler dantel örgü manya demek ki :D
En İyi Cevaplar