Eşinizin mütemadiyen sizi annesinin evine götürmek istemesi sizce bir süre sonra can sıkıcı olur mu?

7 aylık evliyim. Henüz nikahımızın 4. günüydü, eşim annesinin evine gitmek için tutturmuştu. Sonrasında da aynı bu şekilde devamı geldi.
Haftada 3 gün gidiyoruz. Öbür günler de zorlayacak belki ama misafir oluyor da gidelim diye baskı kurmuyor üzerimde. Geçen hafta da yine oradaydık, hatta bi önceki gidişimizde 2 haftaya yakın orada kaldık. İki gün evvelde onlar bizdelerdi. Eşim bugün yeniden tutturdu annemlere gidelim diye. Gitmek istemiyorum deyince de kavga ediyoruz ama gitmek istemek zorunda mıyım?
Sürekli gidelim dediği için artık antipati oluştu psikolojik midir nedir bilemiyorum, orada bu kadar gitmemek için direnecek bir sorun yok ama o böyle emrivaki yaptıkça benim zerre gitme isteğim kalmadı. Resmen fobim oldu sürekli gidelim demesi ve eve sürekli birilerini davet eder oldum götürmeye zorlamasın diye. Önceden ben gidelim derdim ama artık içimden zerre gelmiyor.
Ya ben aslında evde misafir de istemiyorum kendime vakit ayırmak kendi evimde tek başıma ayaklarımı uzatıp film izlemek falan istiyorum. Ama eşime bunu söyleyince bana hak vermiyor. Sizce sorun bende mi?
Eşinizin mütemadiyen sizi annesinin evine götürmek istemesi sizce bir süre sonra can sıkıcı olur mu?
Cevapla