Yaş geçtikçe insanlar sizce güzelleşiyor mu çirkinleşiyor mu?

Mesela 23 yaşında bir erkek çok yakışıklı oluyor ama 30 a geldi mi çok çirkin oluyor ya😕 haksız mıyım?
Kadınlar 30 da güzeller 40 da da güzeller kadınlar yaş geçtikçe güzelleşiyorlar ama erkekler nadir yaşlandıkça sevimsiz oluyorlar sizin firkriniz ne 😁
Yaş geçtikçe insanlar sizce güzelleşiyor mu çirkinleşiyor mu?
Cevapla