2 gün önce koluma jilet attım pismanim ve bu günde o kolum ağrıyor iz kalır mı yaraya bakarak söyler misiniz kalırsa nasıl kalır?






2 gün önce bir olay oldu ailevi ve kendime zarar verdim sağ kolumu jiletledim. Bu gün de ağrıyor biraz. Hâla kırmızı yara olup kabuk bağlamadı fotografınıda atacağım buraya izi kalır mı kalırsa nasıl durur felan herkesten görüş almak istiyorum. Az önce sırf bunu sormak icin üye oldum buraya. Internette araştırırken tesadüf denk geldi neyse görüşleri alalım (kolumu yakından cektigm icin tüyler belli biraz almıyorum kolumu cok kıllı biri degilim gerek görmüyorum rahatsız olan olursa kusura bakmasın şimdiden teşekkürler 😊)
2 gün önce koluma jilet attım pismanim ve bu günde o kolum ağrıyor iz kalır mı yaraya bakarak söyler misiniz kalırsa nasıl kalır?
Cevapla