Köpeğim çok hasta yardım edin :( ne yedirebilirim, ne yapmalıyım?

Köpeğimi sokaktan sahiplenmiştik 3-4 aylıkken. Kırma bir köpek. Aşılarının hepsini düzenli olarak yaptırıp bitirdik gençlik aşısı olsun kuduz olsun yapılabilecek ne varsa ocak sonunda tamamlandı.
Cuma sabahı mamasını vermek için yanına gittim her sabah daha ben mama kabına koymadan üstüme atlayan hayvan bu sefer yerinden kalkmadı bile. Mamasını önüne koydum yine de. Gün boyu gözlemledim dışkı ve idrarında bir sorun yoktu. Öğlen yanına tekrar gittiğimde mamasını hala yememişti sadece su içiyordu. Mama haricinde bir şey de vermemiştik farklı. Öğlen ben yanındayken kustu köpüklü bir şekilde sanırım mide suyuydu içi boş olduğu için sonra yere yattı yine sürekli gözlerini açamaz oldu ateşi olduğunu farkettim veterinerle görüştüm aşıları tam olduğu için fazla endişelenmemem gerektiğini söyledi. I gün oğlumu veterinere götürdük ateş düşürücü , antibiyotik , vitamin iğneleri yapıldı. Ertesi gün biraz ayaklandı ama hiçbir şey yemedi. O gün yine gittik bu sefer ateşi olmadığı için antibiyotik ve vitamin iğnesi vuruldu. Pazar günü yine bir şey yememişti veterinere tekrar gittik antibiyotik ve vitamin iğnesi haricinde kusmasını önlemek adına ağızdan ilaç ve vitamin de verildi ama hala bir şey yemiyor. Bugün pazartesi neredeyse 4 gün oldu sürekli su içiyor çok halsiz yerinde kalmamıyor. Köpüklü bir şekilde kusuyor. Kanlı ishal vs bir durum yok. Bugün yine veterinere gideceğiz. Veteriner mamasını yemediği içi kıyma kavurup verebilirsiniz belki onu yer dedi ama yemedi sevdiği ev yemeklerini denedik yemedi. Ödül kurabiyesini denedim yine yemedi. Çok zayıfladı bu da beni korkutuyor. veteriner vitamin takviyesi yaptığı için sorun olmayacağını iştahsızlığının normal olduğunu söyledi ama yine de sorup fikir almak istedim. Yardımcı olabilecek bilgisi olan varsa çok sevinirim.
Köpeğim çok hasta yardım edin :( ne yedirebilirim, ne yapmalıyım?
Cevapla