Ben genelde gerçekleşmeyecek hayallerimi düşünürüm en azından.. bir de böyle şeyler işte taaa ki hoca dan negatif enerjiler almaya başlayana kadar 🙄😬 Bugün hoca farketti saçmaladığımı ayağa kalktı yanıma gelir gibi oldu, yavaşça, sakince kapattım defteri😅
Okulda sıkıntıdan bunlarla uğraştınız mı hiç? Ya da neler yaparsınız derste sıkılınca?
Ben derste şiir yazıyorum hocaların röntgenle çıplak hali felan resim çiziyorum neyse iyice açığa verdim kendimi burdan YAKIŞIKLI KARİZMATİK MAHMUT HOCAMA SELAMLAR ELLERİNDEN ÖPERİM VE KÖPRÜCÜKLERİNDEN HOCAM kiezmamki (iyice saçmaladım leizalgm) :D
Nabza göre şerbet reis hocaya göre hareket etceksin olmadi kitap oku bir yol bulursun bizim hocalar benim sorunlarim oldugunu biliyordu o yuzden pek karismiyolardi dersin huzurunu bozmadigim icin panik atak piskolojik olarak ve ruhsal bozukluklar vardi sigara icmeme bile izin verirlerdi
Okuduğun bölüm zaten zor bir bölüm dalıp gidebileceğin kendi hislerinde yaşadiklarinda bu yuzden seni en cok onlarin anlamasi gerekir severek okuyorsan ve sıkılıyorsan destek al bence kesin bir sorun vardir hayatinda
En İyi Cevaplar