Ders çalışırken sizi rahatsız eden olduklarında tepkiniz nasıl oluyor?

Acaba ben mi aşırı tepki veriyorum diye düşünüyorum. Bu zamana kadar ygs için çabalayıp başaramıyodum. Bunu da kimse anlamıyo. Şimdi tekrar hem ygs hem kpss için hazırlanmaya karar verdim. Düzenli şekilde çalışıcaktım kendime göre. Annemle tartıştım biraz. Sağolsun çok güzel yüzüme vurdu yine. Çok şükür sağlığı yerinde, çok ağır işi de yok. Sadece ev işlerini bana bırakmamasını rica ettim. Çünkü stresli oluyorum ve o an kafamı dağıtamıyorum. Daha da stres oluşuyo. Rica ediyorum anne bugün yemekleri sen yapar mısın ben biraz ders çalışıp biraz da kendime vakit ayırıcam diye tamam kızım diyo aksam oluyo hala evde değil bende haliyle sinirleniyorum çünkü bir kere olmuyo bu ikimiz olsak umursamam da aksam babamı ise gönderiyoruz haliyle hazırlanması lazım bende ders çalışamadığım zaman stres oluyorum biraz da düzensiz çalışıyorum sanırım ondan oldu bu aslında bunu yazdığımda saçma geliyo yaptığım bir kaç saatimi ayırsam ne olucak sanki dimi sanırım aşırı streslerin sonucu böyle oldum galiba :/ Sizde de böyle oluyo mu? Gerçekten ben mi abartıyorum :/ Çalışmak istiyorum tam motive olmusken bir seylerin çıkması huzursuz ediyo :/
Ders çalışırken sizi rahatsız eden olduklarında tepkiniz nasıl oluyor?
Cevapla