Ya ben Liv Tylere bitiyorum, gençliği o kadar güzel ki. Şimdi de güzel tabii ama gençken bir başka ya, harika. Mesela yolda böyle bir kız gördünüz diyelim, tabii ki bunu Liv olarak algılamayın bu fotoğrafdaki kızı gördüğünüzü düşünün, ne tepki verirdiniz? Normal kız mı, yoksa dehşet verici bir şey mi? Neden böyle bir şeyi merak ettiğimi bilmiyorum. Ama ben ağzım açık kıza bakar gibi hissediyorum keşke bu kadar güzel olsam
Fotoğraflardaki kızı yolda görseniz ne yapardınız?
Yüzüklerin Efendisinde bu kızı beğeniyordum zaten. İlk ne zaman izledim hatırlamıyorum ama 10 15 sene olmuştur belki.. Evet güzel kız. Ama güzellik çok önemli değil. Yüzü güzele 1 yıl, gönlü güzele 1 ömür doyulmazmış, unutma.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Illa bisey yapmak mi lazim hergün benzerlerini görüyoz zaten siradan
Olay gerçekleşir Kızı görürüm Vay beeee derim. Sonra beynim kulağıma fısıldar. Bu sana bakmaz salah. Başımı öne eğer mutsuz bir biçimde devam ederim... ... The End...
En İyi Cevaplar