Korkunç psikiyatrist maceram (özellikle ekşi sözlük yazarları bakarsa sevinirim)?

Son zamanlarda psikolojik olarak sıkıntı yaşadığım için psikiyatriste gitmeye karar verdim. (Malatya Gözde Hastanesinden Doktor Neslihan Cansel) Bir sürü hastası kendisini beklerken yarım saat geç gelmesi zaten kendisinin nasıl bir doktor olduğunu gösteriyordu. Yarım saat gecikmeli olarak sonunda kendini görebildik. Kendisine sıkıntılarımı anlatırken oynadığım oyuna dahi odaklanamadığımı söyleme durumunda bulundum ve ipler burada koptu. Kendisi beni oyun ve bilgisayar bağımlısı bir insan olarak tanımladı ve diğer sorunlarımla asla ilgilenmeden seans boyunca beni küçümseyip üstüne ''çocuğumun senin gibi olmasını istemezdim'' gibi hadsiz bir yorumda bulundu. Ayrıca kendisine göre gerçek hayatta ilgi bulamadığım için kendimi oyun dünyasına vermişim.

Yazdığı ilaçların etkilerini soruyorum, bana ''sen karışma'' diyor. Biraz fazla soru sorunca ''ya sen isteyerek mi geldin?'' diyerek terslemeye başlıyor. Ben ''ama ya diğer problemlerim'' dedikçe kendisi kafayı oyuna takarak ''oyunu bırak, oyun bağımlısısın) deyip durdu. Yahu bu tür empati yoksunu insanlar nasıl psikiyatrist olup ruh sağlığıyla ilgileniyor? Sen kimsin ki hastanı küçümseyerek konuşuyorsun? Ayrıca hiçbir şekilde beni konuşturmayıp sürekli lafımı kestiğini de eklemek istiyorum.

Zaten mutsuzluk, kendini yeterli görmeme ve daha bir sürü sorunu olup onun için psikiyatriste giden bir insana bu kadar kötü yaklaşılır mı? Bütün bunların üstüne beraber yalnız konuştuğumuz konuları aileme anlatarak hasta doktor gizliliğini ihlal etmiş oldu. Bir psikiyatrist düşünün hasta-doktor gizliliğini ihlal edip üstüne hastayı küçümseyerek yaklaşsın. Kendimi geçiyorum bu şahsın davranışları farklı kişilerde gerçekten kötü sonuçlar doğurabilir. Acaba bu kendine doktor diyen insanın meslekten alınması mümkün mü? Yapılabilecek bir şey var mı? Ekşi sözlük yazarı olanınız varsa bu konuyu orada paylaşabilir mi?
Korkunç psikiyatrist maceram (özellikle ekşi sözlük yazarları bakarsa sevinirim)?
Cevapla