"Ped reklamları yasaklansın, yayınlayanların kellesi alınsın, ahlakı bozuyor" diyen ot uzmanına ne demek istersiniz?

"Ped reklamları yasaklansın, yayınlayanların kellesi alınsın, ahlakı bozuyor" demis Maranki. Ülkede zaten ahlakı tek şey bozuyor o da ped!
"Ped reklamları yasaklansın, yayınlayanların kellesi alınsın, ahlakı bozuyor" diyen ot uzmanına ne demek istersiniz?
Cevapla