Sizce hangisi? 😊😊😊
Türk kızları
Rus kızları
Ukrayna kızları
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ruslarda sizi bekliyordu zaten dil yok diş yok :) Bu arada bence 3 nüde boşverin en güzeli latinler.. Ruslar saygılı falan değil görgüsüzler sonradan görmeler.. Finlandiyada 2 yıl yaşadım.. Hiç sevmezlerdi rusları görgüsüz oldukları için... Kosovalılar arnavutlar eşlerini beceriyorlardı haberleri yoktu salak oligarkların
Slav ırkına ait kızlar ortalama olarak Türk kızlarından daha güzel ve erkekleri de Türk erkeklerinden daha yakışıklı. Ne yazık ki gerçekler acıdır.
Ben öyle düşünmüyorum. Türk kızları da erkekleri de slavlardan çok daha güzek/yakışıklılar
Arkadaşlar sakin gerçek görüntüler burada :))
http://www.gecehayati.biz/ukraynabseyhan/
olke.az/.../bu-seherde-daha-cox-qadinlar-yasayir-46030
Türkler ne yakışıklı ne de güzel boşuna g*tünüzü yırtmayın 😂
Sen ne milletsin
Yugoslavya göçmeniyiz-sırp niye ki :D
Mal olduğundan tahmin etmeliydim
Ülkemizde köpek gibi geziyorlar mallar )) Türklerin köpeğisiniz işte 😀
Tahmin ettiğim gibi nationalistsin, erdoğan sizi çoh pöh pöh lemiş galiba heee tam bir hipokratsınız ulan, her görüşe muhalif olursunuz anca :D laflara bak türklerin köpeği felan en son hitlerden böyle şeyler duyuyorduk kendi alman ırkı haricindeki herkes köpeğiydi, sizin gibi nationalistlerden bir türlü kurtulamıyoruz :D yazdıkça da ne kdr fuzuli olduğun daha bir ortaya çıkıyor 😉
Cevap
17Cevap
şimdi rus ve ukr arasında kalırsam ukr seçerim. türk ve rus arasında kalırsam bizim kızları seçerim. ukr ve tr arasında kalırsaaam hmmm kafam karıştı bee. Hem ben Litvan ve Macar severim :D
Türk kızlarını seçmek zorunda kaldım lanet olsun :/
Ben anamın tarafından asla vazgeçmem.. türk kızlarının bokunu yesin gavurlar..
oylama daha adaletli resimlerle yapılabilirdi... kasıt var bence :)
Seçenekler fazla objektif olmuş , tabiki Türk kızları 😀
%60 Türk kızı çıkmış. Yalancının ebesinin.. yahu hepiniz Rus Ukraynalı görünce dibi düşüyor. Burada yalakalık yapıyorsunuz.
ülke olarak çirkiniz kabul edin şunu artık sosyetemiz bile ayrı çirkin
türk kızları mı rus kızları mı diye sorsalar, hiç düşünmeden türk kızları derim çünkü düşünürsem rus kızları derim. gibi olmuş bu şimdi
Hahaha bizi seviyorsun diğerlerine o footğrafları koymandan belli
Hiç biri bir Nijeryalı değil.
Türk kızına da öyle bir kız koymuşsun ki 😂
türk kızı der gecerim
hepsi neden yeşil gözlü?
o Ruslar ne güzelmiş öyle :D
iskandinav
Türk kızları eldeki kuş daha iyidir
Rum kızları
Üçünü de deneyip tarafımızı sonra seçseek
Ahahah 👍👍👍
Ukrayna.
🙃 örnekler mıkemmel
Türkk kızlarıı
türk..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar