Elimi kan topladı nasıl geçer kabuk gibi duruyor fakat değil orada kan birikti nasıl gecicek?


Birkaç haftaya geçecektir. Olmadı bir toplu iğneyle azıcık derini deforme et, kan dışarı çıksın. İğneye kolonya dök, nolur nolmaz.
Iğneyi batir akıt orda kalır pıhtilasir simsiyah olur geçmez
Derinin altında kalmıs kan. Bişi olmaz silinir gider iğne ile deşebilirisn çok istiyosan ama yara olur ozaman da
Nereye skstrdin :) eger iyneden korkarsan trnak makasi gibi bisile sk patlar o
Kalemi kırdım
Teşekürler
Cevap
13Cevap
İğneyi ateşte ısıt mikrobu kır. Sonra oraya bas çek. Biz asker de öyle yapıyorduk.
Kendiliğinden geçer çok büyük birşey değil sorun çıkarmaz
Bende de olmuştu ben bunu patlatıp içinden çıkarmıştım pıhtı şeklinde 😅
1 2 hafta bekle gecmezse igne batir disari ciksin bana da olmustu gecti
2 Gün Sonra Geçer Kim Gorucek Knki Boşver Yıla Ilık Suyla 👍👍
Geçmez. İğne batır aksın dışarı.
Hic elleme o morarip kuruyacak
Zaman her şeyin ilacıdr bilmiyormusn
Kendin akıt pis kan o
Ben onlari patlatıyorum
Ben iğneyle akıtıyorum
iğnenin ucunu ısıt patlat geçer
Geçmiş olsun gülün dikeni batmıştır belkide
İğneyle del sık
1 haftaya dağılır
Sızlar ama
Ezilmiş bırak geçer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar