İlk insan Homohabilis olmasına rağmen neden bize Hazreti Adem diye öğrettiler?

İlk peygamber Hazreti Adem ama ilk insan Hazreti Adem değil. Ademden öncede insanlar yaşamıştır. Neden halkımız sorgulamadan Hazreti Adem ilk insan diyor ki? Çok mu cahiliz? Açıp keşke bilmeden konuşanlar Evrim hakkında kitap okusa...
İlk insan Homohabilis olmasına rağmen neden bize Hazreti Adem diye öğrettiler?
Cevapla