
#нιɢнwolтαɢe
#landurzucevapversene
#amankoydöteonlamıuğraşcaz

Hahahaha demin okuduydu simdi neti kapatmis jhahahha goruldu yapanlara sinir olurum aa ben cok goruldu yaparim bir de şu bisey sordugunda sen bilirsin diyenler uyuz oluyirum
Sen bilirsin
Türkçe konuşun lütfen
Komik mi
Gruplar çok can sıkıcı oluyor
Muhabbet güzel değilse cevap vermen gerekmiyor
Saçma sapan emoji veya yazı yazılmışsa tınlaman bile gerekmiyor adam olsunlarda gelsinler
Onlar zaten adamdır ben sevmiyorum konuşmayı pek
Onlara demedim ki
Benimde başkma geliyor ama saçma sapan yazanlara cevap yazmıyorum
Hı bende dedim bunlara dedin
Bildirimden okuyorum mesajlari konusma bittikten sonra görüldü yapiyorum konuşmalara.
bence böyle kişiler Whatsapp Yönetimi tarafından cezalandırılmalı.
Derken
çok yaşıyorum arkadaşıma naber yazıyom görüldü atıyor cevap vermiyor gıcık oluyorum
Cevap
2Cevap
Saygisizlik. Cok ozel bir durum yoksa cevap verilmesi gerekir.
Benim acimdan buyuk bir eksidir.
Fakat senin grupta sana yoneltilmis bir soru yok anladigim kadariyla.
Yoo yukarda varda cevap vermedim 😄
Kendi tercihidir derim geçerim.😉Tabi bir yandanda çıldırırım.
😄😄
kapak fotoğrafından yazılara odaklanamıyorum
Normaldir
Barbara hayranı mısın
Evet
Wall paperı değiştir. O ne öyle sapık gibi
Boş konuşmakta Master yapmışsın
Teker teker gel bu ne ya gel iki tane çak rahatlarsın yuh
Salak salak konuşma o zaman
Tamam engelle aa
Konuşmuyorum
Engellenmeyi hak ettiğinde engellerim
Peki
bir dövmediğin kaldı şimdide takip atıyorsun dhffudhs
Derdin ne diye sorucam
Oha sapık muamelesi gördüm. Yuh bir bu kaldı tm konuşmuyorum
Günaydın :). İşi felan var diye düşünürüm.
Thats me
Sövüyorum 😄😄😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?